Vraag

Grote penis mooie jonge meisjes willen SEX met me !

  • 9 August 2020
  • 12 reacties
  • 3546 Bekeken

Badge

Hallo, 

Ik zit op een bloot camping in Kroatië ik ben net 16 jaar geworden. Ik heb een heel grote probleem.. ik straal sex uit aantrekkingskracht naar anderen.

Aan de ene kant denk ik het komt puur door mijn face groengrijze ogen en body.. 1m89 sportief figuur 76 kg. Ik ben intelligent en ik ben de ideale schoonzoon. Ik heb rijke ouders.

Ik lijkt op een mannelijke reality soap ster als Dave Roelvink. Ik doe ook modellenwerk voor ondergoed en kleding. 

Aan de anderekant het kan zijn ik heb een ontzettend dikke lange lul slap van 14 cm en stijf 21 cm. Ook mijn bakzak is goed gevuld hangt laag met 2 eieren  erin van 3 cm. Ik ben heel vruchtbaar en potent goed om mooie babies te maken. 

Deze twee goede combinaties en mijn makkelijk praten kom ik als een versierder over. Met andere woorden ik hoef er niet veel voor te doen om een meisje en je lees het goed zelf een vrouw in bed te krijgen. Ze willen me..😂ik wordt vergeleken met een likijsje of een grote rijpe banaan🍌

Ik kan zo gratis en veel sex krijgen 🙌💪

Ik voel me soms schuldig als ik meisjes van 12 jaar bv ga ontmaagden. Ik ben de eerste keer voor hun en soms willen ze direct een relatie. Soms doe ik het met een studente van 22+ vrouwen niks is te gek.. Ik lijk ouder maar ik voel me af en toe misbruik als de Italiaanse Stallion dekhengst. Twee meisjes 13 en 15 zijn zwanger van me geraakt. 

Waarom vallen meiden op mij.. voel me als slachtoffer ook sexueel misbruikt door ze. 😢


tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm anonimiteit


Dit topic is gesloten

12 reacties

Hi Adam16bloot,

 

Ik ben intelligent en ik ben de ideale schoonzoon……..

…...Twee meisjes 13 en 15 zijn zwanger van me geraakt. 

er zijn condooms te koop in jouw maat, misschien kan je er je voordeel mee doen….da altijd beter dan abortus of ongewenste zwangerschappen

 

 

Ik heb rijke ouders mijn vader is (tekst verwijderd ivm anonimiteit

 

je vader zal wel trots op je zijn dat je dat hier vertelt

 

 

😂ik wordt vergeleken met een likijsje of een grote rijpe banaan🍌

 

pas maar op dan in de zon….

 

 

Fijne vakantie :sunglasses:

 

Groetjes,

M&M's

Weet niet of jij het weet hoor maar soit. Heel ongeloofwaardig.

Je voelt je slachtoffer... Maar je kan ook, en ik citeer ''Ik kan zo gratis en veel sex krijgen 🙌💪''

Je vind het eerst leuk en daarna opeens niet. Als je dit soort verhalen schrijft, doorlees het dan eens zodat er geen dingen als dat in staan want dat maakt het ongeloofwaardig.

Veel plezier ermee.

Doei

Hi Adam16bloot,

 

oh sorry er is een stukje weggevallen

 

Waarom vallen meiden op mij.. 

ik zou het echt niet weten……

ik val op jongens en daar ben ik heel blij mee :yum:

 

Groetjes,

M&M's

Badge

@M en Ms @Kaas123

 

Thanks voor de reacties. 

M & M   ik krijg genoeg aandacht juist van homo's op het naaktstrand 😂

Ik gebruik Condooms XL Durex of Billy boy Kingsize. Condoom is gescheurd bij zaad reservoir... en die meisjes slikten geen pil. BAM direct zwanger goed zaad. 

1 meisje had abortus de andere heeft mijn baby... ik ben dus tiener vader. 

 

Klaas.. Het punt is ik viel me zo cheap dat ik zo snel sex kan hebben. Ik hoef maar met 1 oogje te gaan knipperen. 😉😅😏

En weer vertel je alsof je er zo trots op bent

Maar neee je voelt je seksueel misbruikt?

Badge

@ronald2001

Je begrijpt het niet..ik ben niet trots maar teleurgesteld een minderwaardigheids complex. 

Ze willen me de meiden puur om wat ik ben hoe ik eruit ziet. Was ik een lelijk eendje en arm.. 😑

 

 

Reputatie 7
Badge +5

Je hebt wel een eigendunk van hier tot Tokio en terug hè. En dan op een “simpele” naturistencamping zitten en geen luxe resort waar je bewijs van spreken zelf je kont niet hoeft af te vegen. Ga verder met je blaadje quoot 500

@Aubien Tokio is nog veel te dicht. Neem maar Mars en terug.

@Adam16bloot wees vooral trots op jezelf! Er is veel fantasie voor nodig om zoiets te verzinnen. Daarnaast is de omtrek van je nek zo'n paar meter zeker? Je hebt iig geen problemen met zelfvertrouwen.

Je vind het zogezegd erg... Is er iemand die je dwingt om seks te hebben met al die meiden? Volgens je verhaal niet dus vraag ik me een beetje af wat je hier doet.

Gwn ff reminder; het forum is voor mensen met problemen. Niet voor dit soort onzin.

Doei

Nou je hebt in ieder geval veel zelfvertrouwen:joy:

Prachtig verhaal man, maar ga ff andere mensen lastigvallen ipv mensen die daadwerkelijk hulp willen bieden/hulp zoeken.

Hallo Adam16groot :)

Het niveau op dit forum daalt echt op dit moment.

Ik stel voor om schrijver te worden op een site speciaal gericht op seksverhalen…

-TheMightySlayer <3

misschien handig om jezelf ook zo te zien in plaats van het zo schrijven alsof je er trots op bent van; kijk alle meiden willen dit met me.

 

als je zo tegen iedereen doet dan kan ik begrijpen dat het enige waar meiden aan denken bij jou sex is. meer kan je niet

Reputatie 7
Badge +5

Adam16 nogwat… heb je nu eindelijk in de gaten hoe arrogant je overkomt. En van je verhaaltje niks kan kloppen. Je bent een loser 1e klas. Je kunt geen vriendin of vriend krijgen. Je bent niet sportief gebouwd. Je bent niet geschikt voor modellenwerk. Je hebt een piemeltje van een 7 jarige. Houdt toch op man. Zoek een ander forum waar je je onzin kwijt kan. Sorry dat ik dit zeg, maar het moest er gewoon even uit