Vraag

grote kont

  • 16 June 2022
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Ik ben jongen 15 jaar bi seksueel 

 

Ik heb een grotere kont dan andere jongens en ik schaam me ervoor is dit normaal. Wat vinden jongens en meisjes er van is dit lekker of juist hellemaal niet. Laat het me weten elk geslacht is welkom om mening te uiten. 
 

MVG

woef woef

 


5 reacties

Badge

heyhoi!

 

theekopje hier:) ik ben zelf een meisje en sommige meiden vinden dit juist aantrekkelijk! heel veel zelfs ik ken er ook best wat haha! als je er heel onzeker over ben kan je altijd baggy jeans joggingbroeken etc dragen en als het dan nog steeds zichtbaar is een hoodie jas vest of shirt erover heen:))

 

veel suc6! x

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Woef woef 

dit is totaal niet iets om je voor te schamen, ik ben super slank en heb wel een beetje een dikke kont, t’is normaal. Btw als je je er nog voor schaamt draag dan oversized kleding

groet, @Socrates 

Reputatie 5
Badge +3

ik zou me er zeker niet voor schamen, want ik hoor juist meiden vaak zeggen dat jongens totaal geen kont hebben, en dat ze het mooi vinden als ze wel wat meer kont hebben. Dus dan zit jij goed! :)

Reputatie 2
Badge +1

ik vind het wel altijd eng als er iemand naar kijke

 

Reputatie 5
Badge +3

ik denk dat jij ook naar de kont van anderen kijkt, en dat mooi vindt, dat denken ze dus waarschijnlijk ook bij jou :)

Reageer