Vraag

Grote ader op penis

  • 13 August 2022
  • 4 reacties
  • 516 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik ben een 17 jarige jongen en ik heb al heel mijn leven een hele grote ader op mijn penis en de ader het lijkt bijna als of hij echt op mijn penis ligt.

(hij is er altijk ook als het niet stijf is)

(Doet nooit pijn)

 

is dit normaal?


4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ja heb ik ook eentje recht in het midden van m’n penis het is denk ik daar voor de bloed die in je penis gepompt wordt zodat je een stijve krijgt 

Reputatie 5
Badge +3

dat zie je heel vaak en is ook heel normaal, bij de ene lul is het beter te zien dan de ander

Reputatie 1
Badge +1

Heb ik ook

Reputatie 3
Badge +1

hoi @Mr.onbekend,

 

ik ben 14 en heb niet echt dikke aders op mijn piemel, mijn piemel is best glad als ie slap is en je ziet wel een beetje doorschijnend aders. Stijf heel klein beetje er op, maar niet super dik. Mijn piemel zelf is ook nog best dun, jouwe zal wel dikker zijn.

Mijn broer van 16 heeft het wel slap en stijf, die van 15 alleen stijf. Ik zie het ook wel bij andere jongens en vind het op zich wel geil en mooi ofzo.

Of bedoel je die dikke 'buis’ zo aan de achterkant (zo waar je je vingers op hebt als je je piemel beet pakt? Dat heb ik wel, maar daar komt toch je plas en sperma door. Als ik er in knijp kan ik mijn plas of sperma tegen houden  of zeg ik nu iets doms?

 

Doei,

SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer