Skip to main content
Vraag

groote penis

  • 22 July 2024
  • 5 reacties
  • 180 Bekeken

Ik ben 14 en in erectie is mijn penis net 10 centimeter ik probeer door te trekken aan mijn penis eding mijn penis grooter te krijgen maar het werkt niet iemand tips?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Heyy,

Er zijn geen dingen die je kan doen om je penis groter te maken en je kan de lengte niet zelf beïnvloeden. De lengte doet er verder eigenlijk ook niet toe zolang alles maar goed werkt en functioneert is het allemaal prima.

Groetjess! :)

Reputatie 7
Badge +5

Dat gaat ook niet je piemel wordt groter namaten je ouder wordt. Als ie maar werkt!

Reputatie 6
Badge +4

Wat die mannen boven me al zeggen. je kan je lul niet groter maken door pillen of oefeningen, dat gaat niet. Maar je bent pas 14 dus kan het zijn dat je puberteit nog moet krijgen. Heb je al schaamhaar en sperma? zo  nee, dan krijg je dat nog en ook een grotere penis. Het komt goed.

Reputatie 6
Badge +3

Je kan je piemel idd niet grooter maken. Het kan wel maar daar zit een heel groot risico Aan vast zoals een penis pomp. Je bent ook nog maar 14. Je hebt nog 4a 5 jaar voor je piemel om te groeien. En size maakt niet zoveel uit. Zolang je er zelf maar blij mee bent.

Reputatie 7
Badge +17

Het kan ook aan je familie genen liggen. Heb je een mannelijk familie lid wel eens naakt gezien stijf? Als die niet zo groot was dan heb jij dat waarschijnlijk ook niet. Maar je hebt nog 4 jaar. Maak je geen zorgen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer