Skip to main content

groepskleedkamer zwembad

• June 14, 2026
  • 5 reacties
  • 490 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik wil weleens naar een groepskleedkamer gaan in een zwembad maar wat zijn de gemiddelde leeftijden van de mensen die in de kleedkamers zitten want het lijkt me heel geil om dan mn lichaam vergelijken met leeftijdsgenoten 

5 reacties

Forum|alt.badge.img+3

ik weet t niet goed maar vgm vooral mensen van rond de 40 enz

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

Als met met groep vriendinnen ben dan kleed ik ook daarom maar je moet wel op letten als de deur  goed dicht is zeg maar  dat er van André kant er in kan is wel keer voor gekomen dat twee jongens zo naar binnen kwamen en wij niets aan hebben 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

bedoel je dan blote piemels en blote billen? kleed je dan bijvoorbeeld uit in de grote kleedkamer van een zwembad, daar kan je dan zelf ook bloot zijn zodat jij anderen bloot kan zien en andere jongens ook jouw blote piemel en kont. soms zie je dan ook wel een stijve piemel of krijg jezelf wel een stijve piemel. misschien kom ik je wel een keertje tegen als je bloot durft te gaan waar anderen bij zijn in de kleedkamer want ik ga altijd naar de grote kleedkamer.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 14, 2026

-onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon-

@DJEE  Hebben ze dit in België ook want ik heb het nog nooit gezien wel in Nederland in zo een landal park. 

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • June 14, 2026

bedoel je dan blote piemels en blote billen? 

dat ik bedoel ik ook ja maar mn vraag is welke leeftijden daar vooral vaak rondlopen in die kleedkamers