Skip to main content

Hi! Ik ben een meisje van 15 en heb al 3 jaar hetzelfde vriendinnengroepje van 3 andere meiden van zelfde leeftijd.  We logeren vaak samen en we hebben eigenlijk geen grenzen voor elkaar. Zo weten we van elkaar dat we vingeren en hoe we dat doen (met vingers of bijv. met speeltje). Als we logeren vingeren we ook gerust met zn 4en tegelijk (wel bij onszelf).. mijn vraag is of het normaal is om zo weinig grenzen te hebben met je vriendinnen en of het normaal is om als vriendinnen soms gewoon te vingeren. Als ik bij een andere vriendin blijf slapen wil ik soms mezelf vingeren, omdat het zo gewoon is om te doen in mijn groepje. Zou dit gewoon kunnen? 

Hey,

Ik heb ook al samen met een vriend gemasturbeerd(ben zelf wel een jongen) en ik denk dat het gewoon bij de puberteit hoort dat je je eens bij andere gaat kijken enz en kijken hoe iedereen dat doet en vrienden of vriendinnen kunnen je daar echt mee helpen

Groetjes!


Ik zou het wel eerst vragen aan die vriendin.. Of je moet het stil doen.. Maar je weet niet zomaar of ze ook wil.

Leuk toch dat je dat met die vriendinnen doet.. Voor iedereen liggen grenzen ergen anders.. Dus niet erg toch m


Reageer