Skip to main content

Ik wil wat zeggen:

In de kleedkamer van school maken jongens grappen over gay zijnen wat bi, pan is en noemen het ¨shit¨

Ik voel me er echt niet op mijn gemak: misshien ben ik het wel. hebben jullie dat ook?

 

groet, F

Hallo,

ik ben een meisje en (denk ik) gay, maar ik herken dit niet. Aan wie ik het heb verteld reageerden juist respectvol. Wat naar voor je dat jij dit hebt. Suc6!

 


ik ben ongeveer een half jaar geleden uit de kast gekomen als lesbisch. er werd en word nu nogsteeds veel gescholden met homo. ik voel me daar heel ongemakkelijk bij maar weet ook dat ik niet de enige ben. in een biologie les is mijn docent eens een keer helemaal boos geworden op kinderen omdat ze scholden met homo. hij zei dat er misschien wel kinderen waren die het waren en dat het dan lastig is voor hun om ermee om te gaan. ik was blij dat hij dat heeft gedaan maar ik vond het ook heel raar. het was net alsof je niet het woord homo mag gebruiken. het is gewoon mens in het latijns en het is dus heel normaal. maar doordat mijn docent er helemaal boos om werd begon ik me te voelen alsof ik geen mens was.

ik heb ook heel veel moeite met mijn gender. ik heb mij een tijdje een genderfluïde gevoeld en om mezelf te steunen had ik die vlag als achtergrond van mijn laptop. ik kreeg allemaal rare reacties maar ook een paar dat als ik genderfluïde werd hoe ik dan wou dat zij mij gingen noemen.

dit is eigenlijk heel veel maar het komt erop neer dat het heel normaal is wat je voelt en dat ik dezelfde struggels had


Ik heb dit op school niet. Er zijn natuurlijk wel een paar vervelende kinderen die maar domme vragen gaan stellen, en je proberen te pesten, maar ze laten je wel met rust als je niet reageert.

Misschien kan je het tegen je coach zeggen, dan kan die het ook tegen de klas zeggen.

 

Liefs,

           M.


Hey,

Dank voor de steun allemaal!

Ik twijfelde of ik iemand over mijn seksualiteiet zal vertellen, maar ik heb een goede vriendin die me snapt. Hierdoor ga ik dus zeker niet uit de kast komen, denk ik. Daar voel ik me niet veilig genoeg voor.


Hierdoor ga ik dus zeker niet uit de kast komen, denk ik. Daar voel ik me niet veilig genoeg voor.

je kan ook (eerst) alleen uit de kast komen voor mensen die je vertrouwt. bij mij weten alleen mijn moeder, broer, klas en mensen op het forum het. 

je moet je er ook veilig bij voelen. ik heb heel veel moed verzamelt voordat ik het tegen mijn klas en moeder kon zeggen. ik heb het ook nog niet tegen mijn vader gezegd want in films zijn vaders er nooit mee eens als kinderen gay worden (ik kijk teveel series en films).


Hoi @3costaboy   pfffff wat heb jij respectloze gymgenoten maar ja dat wist jij natuurlijk al nu even naar je oplossing die je zoekt misschien kun je je gymkleding al onder je kleding aantrekken zodat je sneller klaar bent, als er een wc in de kleedkamer zit kun je je daar omkleden of goede oordopjes kopen? 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes Tinker.fan


Ik wil wat zeggen:

In de kleedkamer van school maken jongens grappen over gay zijnen wat bi, pan is en noemen het ¨shit¨

Ik voel me er echt niet op mijn gemak: misshien ben ik het wel. hebben jullie dat ook?

 

groet, F

dit heb ik ook wel, het is echt irritant, ook nu bij mij in de klas ze heel agressief en vervelend doen over “bi’tjes”, ik vind het ook heel erg vervelend, want ik wil soms wel met iemand praten, maar ik vertrouw m’n docenten niet en mn ouders zijn heel irritant...


Bij mij was er tijdens gym niemand die in het team lintjes, dus kwam een jongen langs "Neem het lintje of je bent gay” Ik heb gewoon geantwoord "Ik ben gay, dus ik hoef niet.” Staat een meisje gelijk op en rent naar haar vriendin toe. Ze fluisterde het gewoon in haar oor, en ze kijkt echt gelijk naar mij. Ik wordt snel rood, ik werd dus ook rood. 

Dan komt zo'n jongen aan "Ben je echt gay?”

"Ja ik ben gay”

"Ben je dan lesbisch of bi?”

"Bi”

"Dat mag wel gewoon van mij hoor” 

Zegt het meisje naast mij, ze is wel aardig, "Ze heeft toch geen toestemming nodig om bi te zijn?” Ik ging echt stuk.

Maar ze waren er best chill over, ik heb dus ook geluk met mijn klas, ze zijn erg accepterend.

 

Liefs,

  1.  

hey @awAk3 ,

Misschien kan je hier iets posten, op het forum?

Of je kan chatten en bellen met mensen van de kindertelefoon.

Voor de rest, bedankt voor het advies, o.a. @Tinker.fan !


Reageer