Hoi ik ben een jongen van 14 en ik val op jongens ik ben niet uit de kast ik heb dus een vriend van me die ik al een tijdje ken hij is echt lekker en ik fantaseer vaak op hem en dan trek ik daar op af maar hij is dus een paar dagen geleden uit de kast gekomen maar hoe laat ik hem weten dat ik met hem iets wil doen en hem leuk vind zonder zelf uit de kast te komen enzo kan iemand me helpen vraag gerust vragen en deel jouw ervaring hier mee
Persoonlijk vind ik het het beste als je naar hem toe uit de kast komt omdat je dan niet geheim tegen hem hoeft te doen. Door vertrouwen op te bouwen kan je wellicht later een relatie ofzo aangaan.
Maarja om constant je geaardheid te verbergen is erg lastig. Uiteindelijk valt het op.
Dus ja mijn advies, kom uit de kast na een tijdje zodra je vertrouwen opgebouwd hebt zodat je het makkelijk kan bespreken
praat dan is met hem over zijn coming out en of hij al ervaring heeft ? En dat je mss wel wilt helpen ofzo
Idd met hem praten onder 4 ogen. Jullie kunnen ook bij elkaar logeren
Idd met hem praten onder 4 ogen. Jullie kunnen ook bij elkaar logeren
En dan
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.