Skip to main content

Hallo allemaal. 
ik wil graag naakt foto’s sturen

allen. Ik weet niet hoe. Ik heb “nog” geen vriendin. 
Ik zit te denken om gewoon rendom mensen op snap toe te voegen. En dan gewoon een foto sturen. 
ik weet alleen niet of dit de beste optie is. Hebben jullie nog ideeen? 
groetjes 

Ik zou als ik jou was zeker geen naaktfotos sturen dus haal dit idee uit je hoofd


Naar elkaar sturen 


NIet doen, random naaktfoto’s sturen is strafbaar en denk eens aan degene die jij zo maar een dickpic stuurt? 

Das vragen voor problemen. 

 

 


Ik snap dat naaktfoto's sturen spannend of leuk kan zijn, maar ik zou wachten op iemand waar je ook foto's van terug krijgt. Ik raad het af om random mensen te voegen op snap en ze dan een naaktfoto te sturen, want de meeste mensen zitten er niet op te wachten om gelijk een naaktfoto te krijgen.


Nooit naaktfoto's sturen! Dit kan voor heel veel problemen zorgen waar je nog lang last van kan hebben! Als je toch heel graag naaktfoto’s wil sturen, doe dit dan alleen naar iemand die je heel goed kent en vertrouwt. Toch raad ik het je af om te sturen. Maar deze keus is natuurlijk aan jou, al hoop ik dat je verstandig nadenkt.

 


Ik zou dit echt oprecht niet doen, dit kan heel fout aflopen. Maarja wij kunnen je niet tegenhouden, we kunnen je alleen maar waarschuwen. 

 

Groetjes 

Anoniem789 


Dit wordt door de meeste mensen totaal niet gewaardeerd.

Volgens mij als ze je aangeven heb je nog een probleem ook , misschien is het strafbaar.

 


NIET DOEN!!! Als je iets wil sturen doe het dan naar directe bekende van je, beste vriend ofzo maar niet zomaar daar krijg je spijt van


Maar waarom wil je  dat dan 

Wat heb je er aan 


Hallo allemaal. 
bedankt voor jullie reacties 

ben op vakantie dus daarom even een wat later bericht van mij. 
Mij lijkt het gewoon heel spannend en geil om het te doen. Daarom… 


Reageer