Skip to main content
Vraag

Goonen, edgen en jelqen??

• May 9, 2025
  • 4 reacties
  • 4137 Bekeken

Heyyy, ik ben een jongen van 12 en zie op tiktok allemaal dingen over edgen goonen en jelqen of zo?? Kan iemand mij uitleggen wat dit betekent XD

4 reacties

• May 9, 2025

is alemaal leker πŸ˜‹

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • May 9, 2025

Hey man,Β  goonen en edgen is volgens mij hetzelfde en is eigenlijk "gewoon" het klaarkomen uitstellen. Kost wel wat oefening voor het goed lukt. Je gaat aftrekken en als je voelt dat je bijna gaat klaarkomen, stop je, helemaal loslaten. Het het gevoel weer wat gezakt is ga je verder. En dat zo herhalen. Tot je het echt niet meer uithoudt. πŸ™‚ Dan kom je lekkerder klaar. Jelqen is volgens mij om je pik langer proberen te maken, maar dat moet je niet doen want werkt niet en kan je pik beschadigen. Niet aan beginnen dus. Je ding kan trouwens nog tot je 18e ongeveer groeien, dus geen zorgen als ie nu nog niet zo groot is. πŸ‘ŠπŸΌ Groetjes!

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 9, 2025

Edging is dat je meerdere keren naar een orgasme toewerkt maar net niet over de grens gaat, je stopt dan met mastuberen en laat het gevoel wegzakken, en dan bouw je weer op. De truc is om elke keer dichter bij het orgasme te komen en pas de laatste keer echt heel hard te rukken en dan kom je echt goed klaar. Sommigen stoppen met masturberen als ze echt klaarkomen om hun orgasme ook nog iets uit te stellen, en dan beleven ze een zeer langdurig en intens orgamse. Voor een man dan hΓ¨, want wij vrouwen beloven betere, diepere en langere orgasmes dan jullie mannen. πŸ˜‚πŸ€£

Β 

Gooning is een beetje stoere praat voor dat je helemaal in een trance raakt met rukken en de tijd om je heen vergeet en helemaal opgaat. Vaak gepaard met Edging en kan meerdere uren duren. Het is vaak iets waar jongens stoer over doen en over opscheppen, van 'oh ik heb een heel goed seksleven met mezelf' ofzoiets.

Β 

Jelqing is dat je met je handen masturbeert op een manier waarop je lul groter zou worden. Dan smeer je je pik in met olie of glijmiddel (op waterbasis is het beste) en dan skijp je met je duim en wijsvinger naar je eikel toe, zodat er meer bloed stroomt naar je eikel toe. Hierdoor zou de penis (iets) groeien na verloop van tijd. Belangrijk hierbij is wel dat medische experts waarschuwen dat dit tot beschadigingen kan leiden en daarom zeker niet aanbevolen tenzij je echt weet wat je doet. En als je een klein piemeltje hebt dan is dat eenmaal zo concentreer je op een leuke partner je kunt op heel veel manieren goede seks hebben ook met een kleine piemel. Niet in die stoere jongenspraat stappen, is het advies van Vera. πŸ˜‡

Β 

Hopelijk kun je hier iets mee! Liefs, xxVera πŸ’‹

• May 9, 2025

Hey ​@anoniempje12359420587Β 

Goonen :Β is een mentale toestand tijdens masturbatie waarbij je mentaal leeg raakt en overgenomen wordt door het plezier van je pik af te trekken
Edgen: is het uistellen van je orgasme, door op tijd te stoppen met trekken. en een paar tellen later weer te beginnen en dan weer te stoppen als je bijna komt en dan weer te beginnen. zodat je een veel heftiger orgasme krijgt
Jelqen: is het uitrekken van je slappe pik zodat ie langer word. er zijn apparaatjes voor. maar als je ophoud met Jelquen zal hij weer langzaam naar zijn oude maat terug gaan.Β