Vraag

goed idee?

  • 29 March 2021
  • 4 reacties
  • 294 Bekeken

Badge

Hoi allemaal,

ik wil graag advies van u krijgen. Ik ben u heel dankbaar als u mij helpt. Ik ben jongen van 14. Er is een meid van ook 14. Ik heb haar gevonden in omegle. Ik heb haar in messenger toegevoegen. We hadden gezellig gesprek. Later liet zij opeens haar vagina in video. Ik vond het juist sexy. Later vroeg zij of we samen kunnen neuken. Ik wil wel graag dat doen maar ik betwijfel of dit plan goed is.

Wat moet ik doen?

Alvast bedankt voor helpen


4 reacties

Hey daar!

Bij twijfel is het natuurlijk altijd nee. Leer elkaar wat meer kennen, ken je haar al in het echt of alleen via online? Ik raad het je in ieder geval sterk af om meteen voor seks te gaan nadat je elkaar maar een paar keer online hebt gesproken.

Groetjes!

Draai de situatie eens om; stel dat jij een meisje bent en je ontmoet een random guy online, is het dan verstandig om meteen met hem af te spreken om te neuken?

Klinkt toch een beetje raar, vind je niet?

 

Reputatie 4
Badge +3

Wacht even , en denk 3keer na, als je het dan nog wel kan je er voorzichtig over beginen, maar als je dan nog twijfeld dan niet doen.

Reputatie 1
Badge

Heb je ooit haar gezicht al eens gezien of ben je wel zeker dat het een meisje is en jouw leeftijdgenoot.? Je weet maar nooit of het misschien wel een pedofiel is die uit is op jonge jongens. In jouw geval zou ik sowieso nog even wachten en haar eerst beter leren kennen. 
En zoals @Mier al heeft gezegd, bij twijfel altijd nee. 

Veel succes!
 

Reageer