Vraag

Gloryhole seksbios


Reputatie 4
Badge +2

ik ben er achter gekomen dat wij hier wat seksbiossen hebben met gloryholes. dat lijkt me wel vreselijk geil om anoniem pikken leeg te pijpen en me te laten neuken. eigenlijk moet je daar 18 jaar voor zijn. zou het lukken om binnen te komen als je al wat ouder lijkt? iemand misschien al eens binnen geweest in een seksbios?


Dit topic is gesloten

10 reacties

Reputatie 1
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

Ik denk het niet aangezien je hier vast een id voor moet laten zien

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

ja dat weet ik dus niet zeker. als ik mijn baardje laat staan lijk ik echt wel 18 al

Ik ga ervan uit dat ze wel id's controleren als je wat jonger bent, net zoals bij drank in de supermarkt. Als er enige twijfel bestaat over je leeftijd, dan wordt je id gevraagd. Als zij (onbewust) minderjarigen binnenlaten zijn ze zwaar de lul want dat is flink illegaal, dus daar zullen ze echt wel voorzichtig mee zijn. Het gaat er dus niet om hoe oud je lijkt, maar wat er daadwerkelijk op je id staat.

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

ik ga het gewoon eens proberen. wie weet lukt het toch om binnen te komen

Hey. Mijn vader is een ondernemer en heeft een eigen seksbios. 😉 Je snapt wel dat ik hier vaak tevinden ben. 😛 Ik ben nog geen 18 maar gelukkig mag ik gewoon naar binnen van mijn vader hij is heel open hierover. 👍 We hebben hier verschillenden ruimtes met seksfilms, darkrooms en een grote wall met glory holes en een bar. Er zijn altijd veel leuke geile mensen te vinden. 😏 Het geilste vindt ik inderdaad de gloryholes hier ben ik ook het meesten te vinden. 😛Enorm geil om random lullen te zuigen of om zelf eens gezogen te worden 😉. Je kan wel proberen om ergens naar binnen te komen maar je hebt natuurlijk altijd kans om weg gestuurd te worden 😉

Reputatie 4
Badge +2

-onnodige quotes verwijderd-

wow wat geil zeg! gewoon lekker random lullen zuigen via de gloryholes en me erdoor laten neuken oh man ik word al wild bij het idee!! we gaan het meemaken of het lukt

Reputatie 4
Badge +2

even een update. ik ben gistermiddag langs geweest en het is gelukt om binnen te komen. werd niet naar mijn ID gevraagd. mijn god wat was dat geil zeg

Badge

En wat heb je er allemaal mee gemaakt vertel even wat er allemaal is gebeurt en hoe het was.

Reputatie 4
Badge +2

En wat heb je er allemaal mee gemaakt vertel even wat er allemaal is gebeurt en hoe het was.

heb plaatsgenomen in een gloryhole cabine waar al vrij snel een man aan de andere kant zijn pik door de gloryhole heen schoof die ik binnen een paar minuten klaar pijpte. zo door gegaan tot ik uiteindelijk 5 pikken had gepijpt en 2 me ook geneukt hebben. het is echt geheel anoniem, ziet alleen zijn pik verder niets

Reputatie 2
Badge +2

tekst verwijderd door De Kindertelefoon, op grond van regel 9: het vragen om,  of geven van illegale tips is net toegestaan. 
De seksbios is voor 18 jaar en ouder.

Ook  gaat de tekst in tegen forumregel 6. Het is niet toegestaan om specifieke locaties te noemen, om het ieders anonimiteit te beschermen.