Skip to main content
Vraag

glijmiddel vervanger

• March 1, 2025
  • 5 reacties
  • 578 Bekeken

Anonymuis123
Forum|alt.badge.img+1

Hey allemaal,

Ik trek best vaak af en ik vind het dan lekker om iets te hebben wat goed glijdt omdat ik meestal met twee handen boven elkaar aftrek, en dan raak ik dus ook een beetje mijn eikel aan wat niet echt lekker voelt zonder glijmiddel of iets. Vaak gebruik ik dan gewoon wat spuug maar dit werkt niet altijd even fijn. Weet er iemand een goeie vervanger voor glijmiddel? Ik kan namelijk niet echt zelf glijmiddel kopen en ben bang dat me ouders erachter komen.

Alvast bedankt en groetjes Anonymuis!

5 reacties

• March 1, 2025

Spuug droogt heel snel op dus dat is idd niet handig. 

Je kan olijfolie, zonnebloemolie of kokosolie gebruiken. Je moet wel oppassen dat je geen vlekken in je kleding of lakens krijgt want die krijg je er nogal slecht uit en dan moet je gaan uitleggen waarom je olijfolie vlekken in je lakens hebt. 😂

Vaseline zou ik niet doen want dat is op oliebasis en krijg je er lastig weer af.

ik_kan_geen_nickname_bedenken
Forum|alt.badge.img+3

Ben jij besneden dan?

Ik ga gewoon met mijn voorhuid over mijn eikel en heb dan nergens last van?

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 2, 2025

Je kunt gewoon glijmiddel kopen bij de drogist. De mensen die daar werken kijken daar echt niet van op en maken geen opmerkingen og grappen. Anders langs de zelfscan, dan weet niemand het.

Je kunt een klein flesje kopen, dat kun je gemakkelijk verstoppen voor je ouders. Maar zoals die jongen hierboven schreef: tenzij je besneden bent, heb je dat niet nodig.

• March 2, 2025

@Diana ​@ik_kan_geen_nickname_bedenken  Het klopt dat je niet per se glijmiddel nodig hebt als je onbesneden bent. Maar ik ben ook onbesneden en toch gebruik ik bijna altijd glijmiddel bij het rukken. Het voelt gewoon net wat prettiger

Forum|alt.badge.img+1

Zoals ​@Diana zegt, je kan inderdaad gewoon een klein flesje halen! Zelfs Action verkoopt het geloof ik. Als je dit alsnog niets wilt, kan je proberen een fles lotion te halen, dat werkt ook heel goed en roept waarschijnlijk minder vragen op als je ouders het ooit vinden.