Vraag

Glijmiddel bij sextoys

  • 6 June 2021
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy hallo,

 

Ik zou graag een sextoy willen kopen. 

Ik lees veel over glijmiddel gebruiken. 

Wat is de werking hiervan en kun je het ook niet gebruiken? 

 

Groetjes Djabbo


5 reacties

Heyy

 

Glijmiddel kan ervoor zorgen dat je meer spanning en sensatie beleeft tijdens seks.. Ook zorgt glijmiddel ervoor dat de intieme delen zoals de vagina of als je anaal bezig wilt beter worden beschermd tegen irritaties.

 

Je kan ook zeker zonder glijmiddel dingen doen, maar als je zelf gaat spelen met een sekstoy en je wilt anaal dingen proberen raad ik het je wel aan.

 

Groetjes van mij.

Zoals de naam al aangeeft zorgt glijmiddel ervoor dat de wrijving afneemt en dingen beter glijden.
Ik raad het je sowieso aan om het te gebruiken.
Je penis en anus (ik heb geen idee wat je besteld hebt) zijn erg gevoelig en het laatste wat je wilt doen is daar iets over heen schuren.
Gebruik als je speeltjes gebruikt een op water gebaseerd glijmiddel.
Andere soorten kunnen het materiaal van het speeltje beschadigen en je moet zeker niet proberen vaseline of iets anders zoals zeep hiervoor te gebruiken, omdat die zelfs slecht voor jou kunnen zijn.

Als je ons iets meer zou kunnen vertellen over wat je wilt halen kunnen wij je waarschijnlijk beter helpen.

Zoals de naam al aangeeft zorgt glijmiddel ervoor dat de wrijving afneemt en dingen beter glijden.
Ik raad het je sowieso aan om het te gebruiken.
Je penis en anus (ik heb geen idee wat je besteld hebt) zijn erg gevoelig en het laatste wat je wilt doen is daar iets over heen schuren.
Gebruik als je speeltjes gebruikt een op water gebaseerd glijmiddel.
Andere soorten kunnen het materiaal van het speeltje beschadigen en je moet zeker niet proberen vaseline of iets anders zoals zeep hiervoor te gebruiken, omdat die zelfs slecht voor jou kunnen zijn.

Als je ons iets meer zou kunnen vertellen over wat je wilt halen kunnen wij je waarschijnlijk beter helpen.

Ik wil misschien een fleshlight halen. 

Reputatie 4
Badge +3

Je moet dan wel waterbasis glijmiddel hebben, het kan zonder maar met voeld fijner.

Reputatie 6
Badge +7

Vaseline en alle olie (alle) zijn af te raden. Ze kunnen je toy aantasten. Gebruik een water gebaseerd middel. Action misschien?

Reageer