Vraag

Gezien worden tijdens aftrekken

  • 27 May 2020
  • 4 reacties
  • 615 Bekeken

Badge

Ik vind het echt super geil als meisjes of vrouwen mij zien aftrekken. Is dit raar ? 

 

En wat vinden meisjes hiervan ? Vinden jullie het geil om een jongen te zien aftrekken en te zien klaarkomen 

 

-tekst verwijderd omdat forum regel 6. ‘Plaats op het forum geen persoonsgegevens’ werd overtreden-


4 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Kleien reminder je mag niet je snap geven of persoonlijke dingen zeggen

Altijdgeil,

raar? misschien,  mr ik vind t ook geil om te doen. k val eerder op jonges dn meisjes mr ts eve geil denk k.

wr doe je t dan? k doe op kamp, laat me (expres) betrappe en probeer same te trekke ;) lukt vaak, es probere zou k zegge.

k denk ni da alle mense t eve fijn/geil vinde om iemand te zien/betrappe. k denk da sommige weglope en andere blijve kijke geen idee

 

boibanana

Badge +1

ik ben gay en masturbeer vaak in public dus wordt wel vaak betrapt, allé betrapt… betrapt is een groot woord want ik wil gezien worden dus kan je eigenlijk niet van betrapt spreken, maar je weet wel… meestal ben ik dan wel al even bezig, en als iemand dan recht naar mij kijkt, wordt ik zo geil dat ik bijna altijd meteen spuit, waarschijnlijk vinden mensen dit niet zo leuk, maarja toch is de drang te groot dus ik doe het altijd opnieuw :p

Dat is een strafbaar feit als je dit in het openbaar doet en/of geen toestemming vraagt dit te doen voor hun ogen.

Reageer