Skip to main content
Vraag

gewoon zomaar een stijve

• December 2, 2025
  • 9 reacties
  • 554 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo allemaal, ik ben nu zo'n 14 jaar oud en ik krijg echt super vaak per dag gewoon een stijve, tijdens de les, als ik gewoon aan het fietsen ben of ik in mn bed lig. Hebben jullie dit ook ik vind dit namelijk best vervelend?

9 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 2, 2025

Hoi,

Dat je stijf bent of zomaar wordt is normaal tijdens de puberteit. Wij jongens hebben op ongemakkelijke of op willekeurige momenten dat.

Groetjes,

ghast

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Hallo. Ja man, dat hoort bij de puberteit helaas. Ik ben bijna 17 en heb het ook nog wel eens, gelukkig niet meer zo vaak tho. Je kan er niet veel aan doen.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 2, 2025

Dag,

dit is volkomen normaal en gebeurt bij heel veel jongens je hoeft niet perse aan iets tedenken waardoor je een stijve krijgt. ik snap dat je het vervelend vind ik zelf vind dat ook maar heb nuet echt tips hiertegen. misschien de andere wel.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 2, 2025

Ja  klopt heb dat ook  nog wel meer toen ik 13 /14  was 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 3, 2025

Hey, volgens mij is dat ook helemaal normaal. Hoort erbij en is idd soms vervelend. Gewoon de ruimte geven en laten gebeuren 😉in ieder geval geen zorgen maken. Liefs, Tover xxxx

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 3, 2025

Ja heb ik ook ik ben nu 14

• December 4, 2025

Ik heb ook wel eens een stijve maar echt niet zo vaak

• December 4, 2025

Hey ​@Geil_anoniempje zoals je al aan de andere reacties hebt gezien is dat je een stijve krijgt van niets heel normaal. Maar ook best lastig, een stijve is zo zichtbaar en dat voelt zo rot, als je weet dat jongens en meiden het gezien hebben in de klas enzo. Andersom kan ook, ik wilde het een keertje doen met mijn vriendin van toen en toen wilde mijn lul helemaal niet meedoen. Ook lastig.

• December 5, 2025

Ik denk dat elke jongen dat heeft en het is niet iets dat je kan tegenhouden. 

Het hoeft ook niks seksueel te zijn, dat ding tussen je benen doet namelijk zn eigen zin. 

Maar dat anderen het zien dat is mss niet echt waar, je hebt toch een broek aan, mss denk je zelf  dat ze het zien - omdat jij het van jezelf weet zegmaar; 

In mijn jeansbroek ziet toch niemand het iig

Steek m naar boven zou ik zeggen, niet naar beneden