gewicht

  • 27 May 2020
  • 8 reacties
  • 188 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 13 en beetje dikker dan anderen (niet super dik  en 50 kilo) maar ik weet niet of meisjes dat afstotend vinden.

 

 


8 reacties

Hey @Bram2222 

Ik zelf denk het niet als het iets is. Dus niet super dik zoals je al zei. Dus denk ik dat ze dat niet erg vinden , innerlijk is het belangrijkst.

(Ben een jonge van 15)

Je hoeft je echt geen zorgen te maken 50 kilo is niks man ik ben zelf 14 ben wel lang maar ben 70 kilo train wel veel en heb ik een buikje nee is gewoon puur bouw

 

BTW heb al genoeg meiden gehad dus maak je geen zorgen 

Reputatie 2
Badge +1

 Ik ben zelf 12 bijna 13, ik weeg nu 49kilo en je moet even naar: BMI testen gaan, want 50 kilo met 13 jaar en dan je lengte is een gezond lichaam of je moet heel erg klein zijn, maar ik ben 12 jaar en 49kilo en 164cm en ik heb een gewoon lichaam niet te dik en ook niet te dun, dus aan je leeftijd en kilo’s te horen hoef je je geen zorgen te maken, en meestal vallen meiden niet op van die botjes maar ook niet op hele dikke dus daar hoef je ook geen zorgen om te kaken

zoals de rest al zei. 

Ik ben zelf 15 ik woog eerst 90 a 94 kg , ik ben nu ongeveer 67.5 dat verschilt vaak , de ene keer is het 67.5 de andere keer 65 ofzo . Ik ben zelf ook best lang 190 maar toch. Ongeveer tussen de 90 a 94 kg is niet normaal op een jonge leeftijd,. 

Zoals @anoniem 24  al zei het licht ook aan lichaams bouw. Ik heb zelf de lichaamstype van een endomorph. Ik train nu ook wel wat weer. Ik doe ook krachttraining en cardio thuis. Voor zover dat kan. 

 

Je kan kijken naar je bmi  zoals @Twan64  al zei.bij de site van het voedingscentrum. 

Groetjes gebruiker c 

Badge

Schoonheid zit aan de binnenkant, en niet aan de buitenkant ;)

Hoihoi,

Je hoeft je echt helemaal geen zorgen te maken over of je wel aantrekkelijk bent. Meisjes kijken eerder naar of je aardig bent, en of je hen wel respecteert. 

Als je je echt zorgen maakt over je gewicht kan je altijd je bmi uitrekenen. Als je dat uitrekent weet je meteen of je gewicht bij je leeftijd en lengte past.

groetjes!

We hebben iets meer aan een BMI of vergelijkbaar cijfer, dan jouw gewicht.
50KG kan zowel onder- als overgewicht betekenen, omdat de lengte niet bekend is.

Het is heel leuk om te denken dat iemand slechts op je innerlijk valt, maar daar zijn zeker limieten aan.
Iemands uiterlijk speelt een grote rol op onze perceptie van een ander.
Ik raad jullie dan ook aan om iets over het “halo effect” te lezen.
Het kan dus aantrekkelijk zijn om iets met je lichaam te doen, als het gezond zou zijn om af te vallen.
 

Badge

Ik ben een jongen van 13 en beetje dikker dan anderen (niet super dik  en 50 kilo) maar ik weet niet of meisjes dat afstotend vinden.

 

 

Heyy! ik ben zelf een meisje van 13 en ik kan je vertellen dat 50 kilo een prima gewicht is en het is zeker niet afstotend :)💕

Reageer