Vraag

Gevoeligheid besneden penis

  • 29 December 2022
  • 66 reacties
  • 1726 Bekeken

Badge +1

Ik ben 14 jaar en ik heb me 2 dagen geleden laten besnijden. Maar mijn eikel is nog supergevoelig dus ik kan amper stappen of iets doen en ik heb ook supervaak de neiging om af te trekken maar ik doe het niet omdat het nu nog niet mag. Zijn er nog mensen rond mijn leeftijd of ouder die besnijden zijn en die tips hebben voor de gevoeligheid en wanneer zij weer voor de eerste keer aftrekten en hoe dat voelde? Bedankt


66 reacties

Badge +1

Ondertussen kan ik perfect stappen in een jeans broek maar is het nog altijd nogmaal dat ik op sommige plekken nogaltijd een zwart korstje heb

Reputatie 7
Badge +14

hoi @demariev ,

 

ik ben niet besneden dus weet het niet precies, maar als het niet rood is, warm aanvoelt of dik is en als het geen pijn doet (die 4 dingen kunnen op een ontsteking wijzen) denk ik dat er niks aan de hand is.

Soms heb ik ook wel eens korstjes op mijn knie of elleboog na een val met m'n skateboard en dan zijn sommige korstjes  veel sneller weg dan andere. Misschien omdat sommige korstjes dikker zijn en dat het daarom langer duurt voordat ze weg zijn, maar idk

 

Gr. MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +17

Ondertussen kan ik perfect stappen in een jeans broek maar is het nog altijd nogmaal dat ik op sommige plekken nogaltijd een zwart korstje heb

Die gaan vanzelf weg. Niks om je zorgen over te maken

Badge +1

Mag ik nu eig al terug naar de gym gaan of mag dat nog niet en mag ik nu al gaan zwemmen of mag dat nog niet

Badge +1

En mag ik nu ook al eig terug losse wijde onderbroeken dragen of nogaltijd strakke

Badge +1

En moet ik nu nog altijd dat zalfje op doen

Reputatie 7
Badge +15

Phoe wat den vragen @demariev … zoals ik al zij, vraag ze aan je (huis) arts… de kans dat wij hier iets verkeerd zeggen is best groot…. Of zoek het even op… je hebt vlgmij genoeg vragen… waar wij niet altijd het ( goede ) antwoordt op hebben….

 

Mij_Niet_Gezien 

 

ps, en heb gwn een beetje geduld haha 😛 😆😂😛💛🧡

Reputatie 7
Badge +17

Mag ik nu eig al terug naar de gym gaan of mag dat nog niet en mag ik nu al gaan zwemmen of mag dat nog niet

Tja, je bent nu dik 2 weken verder dus dat zou wel weer mogen. Het ligt er ook aan hoe het genezen is en dat kun je alleen zelf zien natuurlijk.

Badge +1

Ik ben 27 december besneden he dus dat is nu 3 weken geleden maar ik heb nogaltijd die hechtingen/draadjes en ook nog altijd die korstjes is dit wel normaal dat het zo lang duurd voor die draadjes en die korstjes

Reputatie 7
Badge +17

Die hechtingen laten vanzelf wel los. Je moet gewoon nog ff geduld hebben denk ik.

Ik ben 27 december besneden he dus dat is nu 3 weken geleden maar ik heb nogaltijd die hechtingen/draadjes en ook nog altijd die korstjes is dit wel normaal dat het zo lang duurd voor die draadjes en die korstjes

Hen je sinds toen helemaal niet gemasturbeerd of erge zin gehad? Of heb je jezelf op een andere manier laten klaarkomen in de tussentijd? 😉 Hoop dat de hechtingen snel eruit zijn 

Badge +1

Wel erge zin maar niet gemasturbeerd of ook niet op een andere manier laten klaarkomen

ja hoop het ook dat ze er snel uit zijn

Badge +1

Helpt dat dan een keer zachtjes aftrekken

Reputatie 7
Badge +17

Zolang die hechtingen nog niet weg zijn zou ik het nog niet doen.

Nee aftrekken zou ik idd niet doen met die hechtingen. Maar ik was laatst weer eens mijn prostaat aan het vingeren toen ik een paar dagen niet was gekomen.  Stopte toen het erg lekker werd een vibrator in mn kont. Daar kwam ik na een tijdje wel heftig van klaar en het zaad liep eruit zonder mn pik aan te raken. Dat zou je dus wel kunnen doen.  😋

Badge +1

Heb ik echt al vaak gedaan met 1 vinger met 2 vingers 3 vingers een butplugg een vibrator maar kom er nooit van klaar

Reageer