Vraag

Gevoelens voor stiefbroer.

  • 2 February 2019
  • 1 reactie
  • 437 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal.

Mijn moeder is 8 jaar geleden gescheiden vanmijn vader. Ze heeft sinds kort een nieuwe vriend. Dat is heel serieus en we gaan dus samenwonen.

Ik wil liever anoniem blijven dus ik verzin ff andere namen.
Kinderen siefvader
Stiefbroer: Luuk (14
Stiefzus: Emma (15
Mijn echte zus: Lisa (17
Ik ben zelf 13 jaar.

Ik ga best wel close om met mijn stiefbroer en we zien elkaar gewoon als broer en zus(je).
We waren met z'n allen op vakantie in een bungalow park in Frankrijk en Luuk en ik sliepen samen op een kamer. En opeens ging hij mijn arm strelen. Ik vond dat wel een fijn gevoel dus liet hem zijn gang gaan. Even ter informatie waarschijnlijk dacht hij dat ik sliep. Alleen even later ging hij ook onder mijn t-shirt. Dat vond ik wat minder fijn. Maar wilde weten wat hij met me van plan was. Opeens ging hij met zijn hand omhoog, richting mijn borsten wat ik absoluut niet wilde. Dus deed ik alsof ik me in mn slaap omdraaide....
Het gekke is dat hij overdag doet alsof dr niks aan de hand was

Maar volgens mij begin ik ook gevoelens voor hem te creƫren, omdat hij altijd lief doet en me knuffels geeft. En me aamdacht geeft. Pfff....

Ik durf het niet aan mama te vertellen omdat ze net zo gelukkig is met haar vriend ik wil dat noet verpesten. Mijn beste vriendinnen weten het overigens wel. Even voor de duildelijk heid het is dus NIET bloedverwant.

Xx iemand die wel advies kan gebruiken.

1 reactie

Hoi

Je denkt dat je gevoelens krijgt voor je stiefbroer Luuk. Dat kan gebeuren, over je gevoelens heb je geen controle. Wat ik echter helemaal niet ok vind, is dat hij, toen jullie op vakantie waren, je zonder toestemming aanraakte. Hij ging ervan uit dat je sliep, waaruit ik afleid dat hij dit onopgemerkt wilde doen.

Goed dat je er met je vriendinnen over gepraat hebt. Wat waren hun gedachten hierbij?
Kan je goed praten met je moeder? Ik begrijp dat je het fijn vindt om haar gelukkig te zien met haar nieuwe vriend, maar je mag jezelf hierom niet wegcijferen.

Het moeilijke vind ik dat, ondanks Luuk lief tegen je doet, hij die keer op vakantie onder je shirt ging. Dat was echt niet ok van hem. Denk je dat je dit met hem zou kunnen bespreken?

Groetjes
Kenshin

Reageer