Vraag

gevoelens voor hem, maar hij ook voor mij?

  • 19 November 2020
  • 6 reacties
  • 352 Bekeken

Badge

Ik heb een jongen ontmoet en we gaan binnenkort afspreken om seks te hebben. Ik heb gevoelens voor hem gekregen en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Het ging er eerst allemaal om dat we seks zouden hebben, wil ik nog steeds maar ook een relatie. Het is lastig om te weten of hij hetzelfde voelt, want hij flirt maar het kan ook zo zijn dat hij het alleen voor me lichaam doet.  
 
mijn vraag is dus, hoe moet ik het vertellen zonder dat het awkward wordt?


6 reacties

Je zou er met hem over kunnen praten 

Is dit je eerste keer seks?

Badge

Is dit je eerste keer seks?

Ja

Praat hier over met hem en wees eerlijk jullie hoeven namelijk niet gelijk seks hebben jullie kunnen ook samen masturberen en later echt seks hebben als je bang bent dat het 1 keer gaat gebeuren maar je kan praten over je gevoelens misschien gaat hij jou ook leuk vinden 

Reputatie 1
Badge +1

Heyy,

als ik jou was zou ik het hem vertellen, zelf heb ik dit ook een keer gedaan en reageerde degene daar erg positief op (toen zat ik niet helemaal in dezelfde situatie, want ik heb nog nooit seks gehad, maar het gaat even om het idee). En zoals @Madison2323  al zei zou je hierover moeten kunnen praten want als jullie over seks kunnen praten en kunnen flirten denk ik dat jullie ook prima om de echte gevoelens die erachter zitten zouden moeten kunnen praten, zo niet dan weet ik niet helemaal of je seks met hem moet hebben, want het is misschien wel fijn, maar wil je de eerste keer seks echt met iemand doen die alleen om je lichaam geeft of wil je de eerste keer seks met iemand die jij leuk vind en diegene vind jou ook leuk? Ik zou het gewoon nog een beetje rustig aan doen, en eerlijk gezegd nog even geen seks hebben maar zorgen dat alle gevoelens van jullie allebei op een rijtje staan.

Xx me❤️

Heyy,

 

moeilijke situatie, dat is zeker.

misschien kun je hem even zeggen dat je wat moet zeggen en dan gewoon de kaarten open legt. Zeg dan bijvoorbeeld dat je niet bij de seks wilt houden maar juist emotioneel met hem in zee wilt gaan. 
dit is tevens wel mijn enige raad die ik je kan geven.

 

groetekes

Reageer