Skip to main content

Gestopt met masturbatie voor een maand

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3

Hejjjj,

Dus ik merkte dat ik de laatste paar weken een heel stuk minder fijn klaarkwam en/of het veel langer duurde om klaar te komen . Nu heb ik dus besloten om het een maandje niet meer te doen maar is dit wel gezond/verstandig? 

Zo ja zijn er andere die er al ervaring mee hebben en daarbij ook tips voor mij zouden hebben?

Liefs Forever Eternaly Jane Doe

7 reacties

Forum|alt.badge.img+1

Kan geloof ik niet zoveel kwaad, je kan wel eerder een natte droom krijgen omdat je ballen meer zaadcellen aanmaken. En dit moet er een keer uit dit doet je lichaam vanzelf door een natte droom te laten krijgen. Kans hierop is wel klein. En ja als je het een maand volhoud zal je als je na een maand gaat aftrekken heel lekker en hard klaarkomen. Veel succes en plezier. Laat me ff weten hoe het gegaan is.

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 89 reacties
  • 2 april 2025

​@Anoniemr45t455td  Ik ben een vrouw dus ik zou sws niet aftrekken en/of zaadcellen verliezen etc

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • 2 april 2025

Ik doe mee!!!!

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • 293 reacties
  • 2 april 2025

Ik doe niet mee

Ik hou dat niet eens een week uit

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • 89 reacties
  • 2 april 2025

​@Puckmeisje  Moet ook maar kijken of ik het een volle maand uithou, moet denk ik wel lukken zolang mijn vriendin niet langs komt ergens de laatste week

Sterre20
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • 50 reacties
  • 2 april 2025

Ik betwijfel het ook 😅

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 168 reacties
  • 2 april 2025

Hey 

Ik had keer klein wondje bij mijn poesje door het scheren mijn ex wilde dat doen samen maar dat ging niet zo goed ik moest niet ook een maand lang niet vingeren en geen sex dat vond mijn ex en  ik zo leuk maar het vond ging snel over na 2 a 3  weken toen heeft het lekker bezig geweest minimaal 2 uur  we waren nat van zweten 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen