Geslapen met stiefbroer

  • 2 June 2023
  • 47 reacties
  • 2739 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties

Dit is een vervolg op een andere topic die ik heb gepost

Ik heb mijn stiefbroer verteld over dat ik een crush op hem heb en hij begreep het

Hij zei dat hij het niet erg vond en dat hij me graag blij wilt maken

Ik heb dus die nacht met hem geknuffeld onder de dekens en geslapen, dit vond ik extreem romantisch en ik blijf alleen maar aan hem denken

Mijn hart klopt keihard het moment dat ik dit schreef, en ik ben eerlijk nooit eerder zo blij geweest ❤


47 reacties

Reputatie 7
Badge +9

btw: deze reactie:

 

@benebird , @TikTak , @Baku 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

 

Het is ook weer niet de normaalste zaak om het met je stiefbroer te doen, tuurlijk word je dan kortzichtig genoemd als je er dan ook nog trots op bent…

En het is zeker feedback hoor kijk maar

Bron: https://www.icm.nl/extra/feedback-definitie/#:~:text=Wat%20is%20feedback%3F,je%20positief%20of%20opbouwend%20formuleren.

 

Kortzichtig worden genoemd omdat je blij bent dat iemand jou support met een romantische relatie die je hebt met je stiefbroer, is feedback en zal feedback blijven. No harsh feelings.

heeft geen context meer omdat tijdens het reageren op een post van @Baku , heeft een moderator die post verwijderd omdat hij off - topic ging. Dus ik vindt het wel apart dat mijn reactie uiteindelijk wel is geplaatst en die van baku ni. Dus sorry als mijn reactie apart kan overkomen.

 

Reputatie 1
Badge

Aww, dat is zo schattig!

Het is helemaal oke, jullie zijn niet verwant aan elkaar van bloed dus blijf zo lekker doorgaan!

 

Het is nog steeds echt gewoon een hele rare situatie. Seks hebben met je stiefbroer is alles behalve "oke" Het is niet bloedverwant. Maar dat wil niet zeggen dat dat gewoon zou moeten kunnen.

@Baku heeft nooit gezegd dat zij seks heeft gehad, ik weet trouwens ook wel zeker dat haar ouders allang weten dat ze een relatie heeft met haar stiefbroer, een relatie met een stiefbroer/stiefzus kan je niet geheim houden
En wat je in principe zegt is dat zij gewoon niet verliefd moet zijn, je zegt in principe dat je haar relatie wilt verpesten

Reputatie 3
Badge +1

Aww, dat is zo schattig!

Het is helemaal oke, jullie zijn niet verwant aan elkaar van bloed dus blijf zo lekker doorgaan!

Ik hoop dat jij en je stiefbroer het nog lang leuk gaan hebben ❤

Aww, tysm, dit helpt mij heel erg, ik weet zeker dat het nog jaren goed zal gaan ❤
​​​@benebird, ik heb geen seks gehad met mijn stiefbroer, dat gaat weer te ver, volgens de bijbel mag je ook geen seks hebben voordat je getrouwd bent

Reputatie 7
Badge +9

​​​@benebird, ik heb geen seks gehad met mijn stiefbroer, dat gaat weer te ver, volgens de bijbel mag je ook geen seks hebben voordat je getrouwd bent


Dan had ik "onder de dekens geslapen" verkeerd begrepen. Ik was onder de impressie dat je daar mee probeerde te zeggen dat je met hem seks hebt gehad, mijn excuses.

En ik wil niet jou relatie verpesten hoor maar mag je dan wel met je stiefbroer een relatie hebben volgens de bijbel? Ik geloof er niet in dus ik weet het niet.

Maar uit eindelijk neem jij de beslissing om met hem een relatie te nemen dus ga je gang. Maar als je een topic gaat maken over dat het fout is gegaan dan ga ik wel lachen😂

 

Reputatie 3
Badge +1

@benebird 
De bijbel zegt alleen dat incest niet mag, we zijn niet bloedsverwant dus het is volgens de bijbel oke

Reputatie 7
Badge +9

Jou keuze op het einde van de dag

 

Oh ja, en luister niet naar die mensen die tegen je relatie ingaat, ze zijn gewoon jaloers en weten niet hoe de liefde werkt 

Knap dat je in ons hoofd kan kijken er daardoor weet dat we jaloers zijn. Ik weet wel hoe liefde werkt. Je kan niks doen tegen verliefd worden, maar wel om er weer vanaf te komen.

Ik zeg alleen dat het een ontzettend rare situatie is, ik ga er niet tegen in.

 

Tekst aangepast door de Kindertelefoon

Oh ja, en luister niet naar die mensen die tegen je relatie ingaat, ze zijn gewoon jaloers en weten niet hoe de liefde werkt 

Denk dat verstandige mensen juist zeer zeker WEL weten hoe de liefde werkt!!!

Je zal hier maar moeten lezen dat sommige mensjes hier op het forum een relatie (hoe intiem ook) met stief familie goedkeuren, en jij dan net die lezer bent die misbruikt is door familie (stief of niet) dan ga je je door jullie antwoorden alleen nog maar slechter voelen!

Reputatie 7
Badge +4

je mag met hem knuffelen maar niet met  hem seks hebben dat is gevaarlijk

Reputatie 7
Badge +4

Aww, dat is zo schattig!

Het is helemaal oke, jullie zijn niet verwant aan elkaar van bloed dus blijf zo lekker doorgaan!

Ik hoop dat jij en je stiefbroer het nog lang leuk gaan hebben ❤

De bijbel zegt alleen dat incest niet mag, we zijn niet bloedsverwant dus het is volgens de bijbel oke

sorry maar ik vind dit niet goed srry @IkBenDuitslandFan vlgm weten we wel hoe het werkt

Reputatie 7
Badge +4

@Baku aangezien onze reacties er blijkbaar niet toe doen maar alleen de positieve reacties. zeg ik dan maar ga maar samen met je stierf broer wacht tot er iets fout gaat en jullie ouders scheiden. Ik zelf heb er geen probleem mee dat je date met je stiefbroer, maar ik raad je aan om het niet te doen

Badge

@Baku ik vind dat je helemaal gelijk hebt knuffelen kan nog gewoon met je stiefbroer is helemaal oké @TikTak overdrijft vaak naar mijn mening

Reputatie 7
Badge +4

@Baku ik vind dat je helemaal gelijk hebt knuffelen kan nog gewoon met je stiefbroer is helemaal oké @TikTak overdrijft vaak naar mijn mening

@TikTak overdrijft niet hoor!!

@Baku ik vind dat je helemaal gelijk hebt knuffelen kan nog gewoon met je stiefbroer is helemaal oké @TikTak overdrijft vaak naar mijn mening

Mag je vinden hoor! Lig er geen moment van wakker.  Fijn dat je dit mij dit even wilde laten weten, kan er precies 6x niks mee.  Zo vind ik dat je 3 topics hebt die nergens over gaan en dat je na 6 reacties op fdit forum vind dat ik VAAK overdrijf, je komt net kijken?

 

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Groetjes,

Noa, De Kindertelefoon

Reputatie 7
Badge +7

@TikTak overdrijft niet. Ze heeft gewoon een sterke mening, maar ik vind het best onnodig om ook zoiets te zeggen over @Ann0 

Trouwens laat gewoon @Baku gaan. Jullie hebben allemaal een advies gegeven, maar zij kies ervoor om gewoon zoiets te doen met haar stiefbroer. Jullie kunnen haar toch niet dwingen?

Liefs x Banaantje 

Reputatie 7
Badge +4

@Banaantjeeee 

 ik ben het wel met je eens want het s haar leven en zij is de baas daarover dus we kunnen nu wel allemaal gaan zeggen dat ze het niet moet doen maar dat heeft @Baku  wel weer genoeg gehoord dus zullen we haar gewoon de keuze laten maken?

@TikTak overdrijft niet. Ze heeft gewoon een sterke mening, maar ik vind het best onnodig om ook zoiets te zeggen over @Ann0 

Trouwens laat gewoon @Baku gaan. Jullie hebben allemaal een advies gegeven, maar zij kies ervoor om gewoon zoiets te doen met haar stiefbroer. Jullie kunnen haar toch niet dwingen?

Liefs x Banaantje 

WE DWINGEN HAAR NIET!!!! Dit forum is toch om te reageren? Wat wil je dat ik zeg? Doe maar lekker wel; er is alleen een kans dat het fout gaat, maar boeien…

Dat ga ik dus niet doen. Het is niet zo’n verstandig idee, vind ik.

Dat is ook het risico van een topic aanmaken of erop reageren, je kan kritiek of dingen die je niet leuk vindt om te lezen krijgen.

Aju!

@Banaantjeeee ik ben het wel met je eens want het s haar leven en zij is de baas daarover dus we kunnen nu wel allemaal gaan zeggen dat ze het niet moet doen maar dat heeft @Baku  wel weer genoeg gehoord dus zullen we haar gewoon de keuze laten maken?

Het is ook haar leven, maar ze vraagt in een ander topic of het normaal is dat je verliefd bent op je stiefbroer, en hier laat ze weten dat hij (stiefbroer) haar graag blij wilt maken, krijg hier dan wel nare gedachtes bij, ook omdat ze aangeeft het extreem romantisch te vinden!!! Dan proef je toch uit alles dat dit geen ‘gezonde’ broer/zus relatie is, ook al is het stief?

En als je daar zelf een topic of meerdere over maakt, dan kun je verwachten hier niet allemaal reacties op te krijgen die in je straatje passen. Als je hier niet zo goed tegen kunt, dan had je geen topic moeten starten.

Het forum is er om elkaar te helpen en te adviseren, dat is wat iedereen hier ook netjes doet volgens mij?  Wat mij raakt is dat er door een aantal dan gezegd wordt, a joh het is maar knuffelen, lekker doen bla bla bla, maar stel dat je nu hulp zoekt omdat je zelf misbruikt bent door een familie lid en hier op het forum komt en dit dan leest, dan geef je dus een signaal af van… relatie met familie (ook stief) is helemaal prima? Kan toch niet?

Reputatie 7
Badge +7

@TikTak overdrijft niet. Ze heeft gewoon een sterke mening, maar ik vind het best onnodig om ook zoiets te zeggen over @Ann0 

Trouwens laat gewoon @Baku gaan. Jullie hebben allemaal een advies gegeven, maar zij kies ervoor om gewoon zoiets te doen met haar stiefbroer. Jullie kunnen haar toch niet dwingen?

Liefs x Banaantje 

WE DWINGEN HAAR NIET!!!! Dit forum is toch om te reageren? Wat wil je dat ik zeg? Doe maar lekker wel; er is alleen een kans dat het fout gaat, maar boeien…

Dat zeg ik toch niet. Jullie adviezen waren gewoon okeé, maarja ze gaat heus niet opeens luisteren

Dat ga ik dus niet doen. Het is niet zo’n verstandig idee, vind ik.

Dat is ook het risico van een topic aanmaken of erop reageren, je kan kritiek of dingen die je niet leuk vindt om te lezen krijgen. Ja klopt. Jullie hebben al jullie kritische reacties gegeven, maar laat haar gewoon lekker de keuze maken dan in discussie gaan met haar

Aju!

 

Reputatie 1
Badge

@TikTak overdrijft niet. Ze heeft gewoon een sterke mening, maar ik vind het best onnodig om ook zoiets te zeggen over @Ann0 

Trouwens laat gewoon @Baku gaan. Jullie hebben allemaal een advies gegeven, maar zij kies ervoor om gewoon zoiets te doen met haar stiefbroer. Jullie kunnen haar toch niet dwingen?

Liefs x Banaantje 

WE DWINGEN HAAR NIET!!!! Dit forum is toch om te reageren? Wat wil je dat ik zeg? Doe maar lekker wel; er is alleen een kans dat het fout gaat, maar boeien…

Dat zeg ik toch niet. Jullie adviezen waren gewoon okeé, maarja ze gaat heus niet opeens luisteren

Dat ga ik dus niet doen. Het is niet zo’n verstandig idee, vind ik.

Dat is ook het risico van een topic aanmaken of erop reageren, je kan kritiek of dingen die je niet leuk vindt om te lezen krijgen. Ja klopt. Jullie hebben al jullie kritische reacties gegeven, maar laat haar gewoon lekker de keuze maken dan in discussie gaan met haar

Aju!

 

100% hiermee eens! Ik vind ook dat we zo lang ons beeld op relaties met stiefbroers/stiefzussen heel erg overdreven negatief is gebleven door al die verhalen en persoonlijk vind ik tijd dat we dat beeld veranderen

@Baku mag lekker doen wat haar blij maakt! Wie weet horen we over een paar weken ofzo dat het erg goed met haar gaat

Reputatie 3
Badge

Heyy

 

Ik zou dit zeker niet doen!! Dit kan veel problemen brengen thuis en het is je broer!!!! Ookal is het je stiefbroer het is nogsteeds je broer!! Ik heb geen idee hoelang je al samenwoont met hem maar ik heb ook een stiefbroer en we wonen samen sinds dat we klein zijn en hij is voor mij gewoon hetzelfde als een echte broer. Ik zou me niet kunnen voorstellen dat we een crush op elkaar zouden hebben. Ik zou het dus echt niet doen!!!!! 

 

En ook je ouders kunnen hier gemakkelijk achter komen. Ze wonen namelijk ook gwn thuis en ze kunnen wel zien hoe jullie misschien anders gaan gedragen bij elkaar en misschien wel blozen. En als ze het zouden weten kan je zomaar dus een hoop ruzie veroorzaken…

 

Ik zou dus nu stoppen voordat je cursh te groot wordt en een beetje afstand nemen.

 

Owh en trouwens dit is niet gemeen bedoelt dit is ook maar advies van een random persoon die niet de hele situatie kent en ik wens je veel geluk en plezier toe hoe dit ook gaat lopen 🩷🫶

Gr, anoniem

Reageer