Geslapen met stiefbroer

  • 2 June 2023
  • 47 reacties
  • 2673 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
  • Weet de weg
  • 28 reacties

Dit is een vervolg op een andere topic die ik heb gepost

Ik heb mijn stiefbroer verteld over dat ik een crush op hem heb en hij begreep het

Hij zei dat hij het niet erg vond en dat hij me graag blij wilt maken

Ik heb dus die nacht met hem geknuffeld onder de dekens en geslapen, dit vond ik extreem romantisch en ik blijf alleen maar aan hem denken

Mijn hart klopt keihard het moment dat ik dit schreef, en ik ben eerlijk nooit eerder zo blij geweest ❤


47 reacties

Als het echt zo is dan zou ik er gelijk mee stoppen! Een relatie of wat het dan ook is/gaat worden is nooit goed als het tussen familie is, ook stief niet!!!

Niet zo verstandig. De kans is groot dat het fout gaat. Ik vind het i.i.g een heel slecht idee.

 

Reputatie 2
Badge +2

zolang je niks doet en alleen knuffelt is het prima maar je moet wel zelf nadenken over de gevolgen als je verder zou gaan.

@bi jongen ook dat is niet goed, want is al te intiem!!!

Reputatie 3
Badge +1

Vind ik niet, je overdrijft een beetje

@Baku lekker zelf weten dan, maar dan geen topic aan gaan maken straks als het uit de hand loopt!!! En ik vind niet dat ik overdrijf, het is mijn mening, en een relatie of knuffelen onder de dekens met (stief)familie is gewoon niet aan te raden....

Reputatie 7
Badge +9

Pardon?

Waarom zou je dat doen... het is letterlijk je stiefbroer. Ik vindt dit een hele aparte situatie, nooit meer doen zou ik zeggen.

Ook al ben je blijer dan je ooit bent geweest zou ik dit niet aanraden. Naja, aanraden. Gewoon niet doen.

Ook al is het niet je familie vindt is dit nog steeds gewoon een hele nare situatie.

Reputatie 7
Badge +17

Met familie dit soort dingen doen (ook al is het je stiefbroer) moet je niet willen. Als het niet goed afloopt verziekt dat jullie relatie alleen maar. Maar goed, het is jouw feestje en you already made up your mind...dus veel succes er mee.

Badge

Ik denk niet dat dit heel erg is, je kunt zelf niet kiezen voor wie je gevoelens krijgt, als je bijvoorbeeld verliefd wordt op een vriend is het toch ook niet erg? Natuurlijk moet je er rekening mee houden dat je bij hem in huis woont, dus dat je elkaar nog heeeel veeel tegenkomt als het niet zo lekker tussen jullie gaat, maar ik denk dat er niet zo veel mis mee is. Gewoon doen wat goed voelt💕

Reputatie 7
Badge +15

dat je gevoelens voor hem hebt, prima, kan jij niks aan doen…

maar dit soort dingen moet je niet doen met (stief) familie, ik zou hem proberen uit je hoofd te zetten. dat lukt je vast wel :)

 

Mij_niet_gezien

Reputatie 3
Badge +1

@Anoniempje_girl 
Eindelijk iemand die het wel begrijpt! Dankjewel ❤

Eindelijk iemand die het wel begrijpt! Dankjewel ❤

In mijn ogen niet echt, en dan beide lekker kortzichtig!!! Het is en blijft familie, ook al is het stief, het zorgt voor vervelende situaties! Maar hé lekker doen wat jij wilt, maar als je het niet met sommige eens bent had je dit topic niet moeten maken, want tja er kan nu eenmaal een reactie komen die je minder of helemaal niet leuk vind.

Reputatie 3
Badge +1

@TikTak 
Als ik van mijn stiefbroer houd mag het toch gewoon? En ook als ik niet verliefd was is het alsnog niet erg om te knuffelen hoor

Reputatie 7
Badge +9


Als jij dat vindt en je wilt niet luisteren naar wat anderen vinden, waarom maak je dit topic aan? Dit is niet gemeen bedoelt als het bot overkomt.

Als ik van mijn stiefbroer houd mag het toch gewoon? En ook als ik niet verliefd was is het alsnog niet erg om te knuffelen hoor

 

Lekker doen dan joh, maar dan niet hier uithuilen als het uit de hand loopt, want je hebt van meerdere mensen gehoord dat het niet echt verstandig is!

Reputatie 7
Badge +4

Als ik van mijn stiefbroer houd mag het toch gewoon? En ook als ik niet verliefd was is het alsnog niet erg om te knuffelen hoor


Dat is iets heel anders, knuffelen zelf is niet erg maar de gevoelens die jij beschrijft wel 'extreem romantische' dat is in zin van verliefdheid

Reputatie 3
Badge +1

onnodige quotes verwijderd 


Wat anderen mensen zeggen boeien me niet, in love with my stepbrother and proud ❤💙❤💙

Reputatie 7
Badge +9

😀 anderen mensen zeggen boeien me niet, in love with my stepbrother and proud ❤💙❤💙
 


Bro, als wat anderen mensen zeggen jou niet boeit en je bent trots op het feit dat je letterlijk een relatie met je stiefbroer hebt... 

 

Wat is dan het nut van dit topic?

Nah serieus, als het jou niet uitmaakt. Dan heeft dit topic toch geen zin?

Als ik na een leerkracht ga, en zeg "ik heb slechte cijfers"

en die leerkracht gaat vervolgens mij feedback geven.

En ik zeg

"nee, dat boeit mij niet en ik ben er trots op."

 

Dan had ik toch net zo goed gewoon niet naar die leerkracht kunnen gaan, of wel?

Maarja, als jij gelukkig bent en je wilt met je stiefbroer een romantische relatie aangaan dan moet je dat lekker doen. Maar als het fout gaat dan weet je dat het wel jou eigen keuze was en dat wij je het advies hebben gegeven en het je streng afteraden.

Ik heb hier niet echt iets meer bij toe te voegen dus fijne dag dan maar.

Reputatie 3
Badge +1

@benebird 

Hm... Laten we eens even kijken waar het forum voor is he? 

Wat de mods en de meeste mensen zeggen is dat het forum voor vragen stellen en ervaringen delen is

HUH?! Kijk nou eens! 

"Ervaringen delen" hmmm…

Jij zegt dus dat dit topic geen nut heeft ookal is het wel waarvoor het forum is

Dus jij zit fout, sorry, mooier kan ik het niet maken

Reputatie 7
Badge +9

 

 


Ja inderdaad, ervaringen delen. Maar dan wel geirriteerd worden als iemand je feedback geeft.

Luister, ik heb geen problemen met jou en dat zou ik graag zo willen laten maar als jij je ervaringen deelt en het niet leuk vindt dat mensen daar op reageren op een mannier die jou niet aan staat moest je zoiezo niet naar het internet gaan.

Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Reputatie 7
Badge +9

@benebird , @TikTak , @Baku 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

 

Het is ook weer niet de normaalste zaak om het met je stiefbroer te doen, tuurlijk word je dan kortzichtig genoemd als je er dan ook nog trots op bent…

En het is zeker feedback hoor kijk maar

Bron: https://www.icm.nl/extra/feedback-definitie/#:~:text=Wat%20is%20feedback%3F,je%20positief%20of%20opbouwend%20formuleren.

 

Kortzichtig worden genoemd omdat je blij bent dat iemand jou support met een romantische relatie die je hebt met je stiefbroer, is feedback en zal feedback blijven. No harsh feelings.

Reputatie 1
Badge

Aww, dat is zo schattig!

Het is helemaal oke, jullie zijn niet verwant aan elkaar van bloed dus blijf zo lekker doorgaan!

Ik hoop dat jij en je stiefbroer het nog lang leuk gaan hebben ❤

Reputatie 1
Badge

Oh ja, en luister niet naar die mensen die tegen je relatie ingaat, ze zijn gewoon jaloers en weten niet hoe de liefde werkt 

Reputatie 7
Badge +9

Aww, dat is zo schattig!

Het is helemaal oke, jullie zijn niet verwant aan elkaar van bloed dus blijf zo lekker doorgaan!

 

Het is nog steeds echt gewoon een hele rare situatie. Seks hebben met je stiefbroer is alles behalve "oke" Het is niet bloedverwant. Maar dat wil niet zeggen dat dat gewoon zou moeten kunnen.

Stiefbroer en gewoon je broer is echt maar een paar milimeter er af. En wat als je familie er achter komt? Dan ben je gewoon de lul.

Oh ja, en luister niet naar die mensen die tegen je relatie ingaat, ze zijn gewoon jaloers en weten niet hoe de liefde werkt 

Pff, alsof ik jaloers zou zijn op een relatie met mn stief broer😂 en ik weet zeker hoe de liefde werkt. Je kan er niks tegen doen om verliefd te worden maar je kan er wel wat tegen doen om verliefdheid over te laten gaan.

En ik ga niet tegen die relatie in, ik zeg gewoon dat het een rare situatie is. Als je raar wilt aangekeken worden dan het eerste wat je moet doen is een relatie met je stiefbroer aangaan.

Reageer