Vraag

geslachtsdeel scheren

  • 14 February 2024
  • 4 reacties
  • 168 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, ik heb onlangs gestuurd dat ik mijn konthaar voor de eerste keer heb afgeschoren. Ik ben 16 en heb dat dus maar 1x gedaan. Ik liet wel nog alles op en boven men ballen staan, wat vinden jullie moet alles weg zodat alles glad is is het haar rond men anus weg doen al goed genoeg? Mijn bovenste schaamhaar wil ik wel houden omdat men ouders het anders gaan zien en ze vinden dat raar. Maar wat met men ballen? Ik zoek dus eigenlijk de meningen en de voorkeuren. grt R. N


4 reacties

Reputatie 5
Badge +1

nou het is een beetje gaar om half te doen, dus ik zou het hierop laten

x, E

 

Naam verwijderd door De Kindertelefoon, vanwege regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

Reputatie 7
Badge +8

Mag je helemaal zelf bepalen wat je fijn vindt hoor. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

zelf zou ik wel alles scheren en ik vind het een beetje gek dat je ouders jou naakt zien en er iets van zouden vinden als jij jezelf daar scheert dat lijkt me heel hygiënisch namelijk. Zorg ook dat je het niet erg vind dat je ouders jou naakt zien enzo. Alles scheren is het beste vind ik anders trimmen een bos lijkt je pp kleiner en onverzorgd 

Reputatie 2
Badge

Je mag het zelf bepalen, het is jou lichaam. En hoezo bedoel je dat je ouders het gaan zien? 

 

Zelf vind ik overal geschoren het beste, oftewel anus, ballen, boven penis, oksels, etc. omdat dit het meest hygienische is met vuil of geurtjes die blijven hangen, vooral bij anus scheren helpt geschoren zijn veel meer dan dat als je niet geschoren bent, zo kan je veel makkelijker wassen, en blijft het langer schoon.

 

Dus doe wat je zelf wil, en naar mijn mening laat andere mensen niet jou lichaam beinvloeden zoals je ouders

Reageer