Skip to main content

halo iedereen mijn geschiedenis stagiair doet raar het begon dus zo ik ben 14 jaar en de staigiair noem hem even daan niet zijn echte naam het begn met aan mij n borsten te zitten en daarna mastrubeersde hij mij en hij trok zig af we waren dus bijna helemaal aleen in de klas op 1 na een de docent zelf die moestwat doen en moet ik dit tegen mijn mentor zeggen ja of nee want ik moet het geheim houden want anders zwiit er wat 

Hoi, vertel het tegen je mentor! Ik kan me voorstellen dat het spannend is, maar uiteindelijk ben je beter af als je het wel gezegd hebt. Want Zometeen word het alleen maar erger en dan is het nog moeilijker om het te zeggen.


Hoi, vertel het tegen je mentor! Ik kan me voorstellen dat het spannend is, maar uiteindelijk ben je beter af als je het wel gezegd hebt. Want Zometeen word het alleen maar erger en dan is het nog moeilijker om het te zeggen.

hallo haaitje23 ik weet dat ik het moet zeggen maar ik durf het nie 


Hoii

 

Wat een nare ervaring zeg! Ik zou dit inderdaad gaan melden bij je mentor om te voorkomen dat dit verder uit de hand loopt. Hoe gaat het nu met je?

Je geeft aan dat je het niet aan je mentor durft te vertellen. Ik snap dat dat ook wel eng is om te doen, maar onthoud goed dat je mentor er echt voor je is! Als praten je echt niet lukt kan je het misschien vertellen door je mentor een berichtje te sturen? In het berichtje leg je dan uit wat er is gebeurd en misschien werkt dat wat makkelijker voor je. Je kan ook eens bellen of chatten met de kindertelefoon om dit met hun te overleggen.

 

Sterkte!

 

Groetjes,

NaamNietBekend


Hoe gaat het nu met je?

Je was alleen op 1 na? Was dit de stagair of iemand die je kan ondersteunen in het vertellen van je verhaal?
Geschiedenis docenten horen leuke spontane mensen te zijn die niet zomaar iemand aanranden verkrachten of misbruiken dus probeer er melding van te maken. Wat hij doet is namelijk verkeerd en het ligt niet aan jou, als hij docent zou worden doet hij het misschien wel vaker en bij anderen.
Hoop dat het goed gaat en goed komt.
Groetjes De Dichtende Puber 

 


Hoe gaat het nu met je?

Je was alleen op 1 na? Was dit de stagair of iemand die je kan ondersteunen in het vertellen van je verhaal?
Geschiedenis docenten horen leuke spontane mensen te zijn die niet zomaar iemand aanranden verkrachten of misbruiken dus probeer er melding van te maken. Wat hij doet is namelijk verkeerd en het ligt niet aan jou, als hij docent zou worden doet hij het misschien wel vaker en bij anderen.
Hoop dat het goed gaat en goed komt.
Groetjes De Dichtende Puber 

 

het was een andere leering


eyo ik weet niet wie je bent maar goed

kijk heeft hij je bedreigd met dat er iets gaat gebeuren

en wat dei man heeft gedaan is strafbaar geloof me

ik bn 15 dus ik begrijp je goed zeg je beste mattie en je vader of iemand wie je echt vetrouw

het komt goed

x jordan


  • geloof me het is niet jou shuld ja? die man weet gwoon niet met grootere mensen dit te doen blijf jij gwoon jezelf
  •  

Hey, ik raad je aan om naar je mentor te gaan want dit is zeer verkeerd! 


Je kan ook een bericht sturen naar de mentor en vertel het verhaal.. als je het niet durft probeer gebaren taal.. bijv: wijs die man aan en doe dan wat hjj met je deed ofzo. ( slechte uitleg... srryy)

Ik vind het zielig voor je :( 

Ik hoop dat het goed gaat :)

Xx ehm <3

 


Reageer