Skip to main content
Vraag

Gepijpt worden door beste vriend

• 13 januari 2025
  • 5 reacties
  • 1119 Bekeken

Heyy,

Mijn beste vriend (gay) en ik (hetero) zijn de laatste tijd een beetje flirty met elkaar. Lang verhaal kort, hij heeft aangeboden mij te pijpen. Het staat vast dat we GEEN koppel worden of in een relatie gaan.  Alleen maar omdat wij allebei geil zijn. Ik ben zelf niet gay. Dit zou dan mijn eerste seksuele ervaring worden. 

Wat is jullie advies? Wel doen om gwn voor de fun, of niet omdat dat raar is?

5 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 53 reacties
  • 13 januari 2025

Dit is niet raar. Je wilt waarschijnlijk gewoon een beetje uitproberen. Je moet het natuurlijk wel willen. En je hoeft ook niet gelijk elkaar te pijpen natuurlijk. Je kan ook proberen af te trekken met elkaar. Ik zou dit ook wel willen. 
Gr wiebenik123

Forum|alt.badge.img

het is zeker niet raar en zelfs leuk ook. als jullie er allebij lol in hebben.

heb je updates?

groetjes, L.

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 23 reacties
  • 27 januari 2025

Heey ik ben zelf geen jongen, maar ik heb zo experimenteren met eig alles met vriendinnen ook gedaan en is denk ik heel normaal. Ik ben zelf wel bi, maar heb ook met straight vriendinnen gezoend, gevingerd of meer. x

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 524 reacties
  • 27 januari 2025

Natuurlijk moet je dat doen.  Zelfs al blijft het bij de ene keer, ben je toch maar lekker gepijpt.  Misschien vind je het wel zo lekker dat je het vaker doet en dat is toch mooie winst.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 21 reacties
  • 27 januari 2025

Als je het wilt moet je het doen. Ik ben zelf bi en ik vind t persoonlijk gewoon vrij normaal

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen