Skip to main content

gepijpt door random meisje

• May 28, 2026
  • 0 reacties
  • 7 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal, ik ben een jongen van 16 jaar en zou maar meteen met de deur in huis vallen. Ik was afgelopen weekend lekker aan het water, varen enzo en toen ging ik even langs de jumbo om wat eten en drinken te halen en mijn vrienden bleven bij de boot. Ik zag daar een meisje lopen van denk ik 15 jaar in haar bikini en haar kont was echt heel erg lekker en de tieten hingen er nog net niet uit. Ze kwam dus naar mij toe omdat ze blijkbaar dacht dat ik 18 jaar was om drank te kopen. Ik zei dat ik geen 18 jaar was en toen zei ze dat als ik het toch wel kon regelen door iemand anders te vragen dan had ze een verrassing voor mij. Ik was zo dom omdat ze heel lekker was om dat te doen, ik dus vragen en de eerste die ik vroeg vondt het goed een haalde 2 flessen wijn en wat stelz. Toen liepen we de winkel uit de nadat de man het had gegeven betaalde ik het en zei dat het oké was zo. Toen zei ze dat ze nog een verrassing en en vroeg of ik met haar een stukje verderop achter wat bebossing wilde komen. Ik liep mee en opeens zei ze toen we beschut stonden, sla maar op mijn billen, dus ik deed dat want ik was al zo geil als wat. Daarna greep ze naar mijn pik en zei ze: zo jij bent zo stijf als wat. En voordat ik het wist trok ze mijn zwembroek naar beneden en begon ze mij te pijpen. Tijdens het pijpen trok ze haar bikini topje los en heb ik nog aan haar tieten gevoeld. Toen ik klaarkwam stond ze op en zei ze: dat vond je lekker hè? En toen liep ze weg en stond ik daar helemaal geshockeerd niet wetende wat ik moest doen. 

nu is mijn vraag of dit een domme fout was want het was een soort van kopen van het pijpen door de drank en het was dus eigenlijk wel een beetje een hoertje? Dus mijn vraag is had ik dit beter niet kunnen doen?

sorry voor de lange tekst