Skip to main content

Ik moet dit kwijt dus daarom ben ik op dit forum. Mijn neef (12) heeft mij (13) gepijpt, ik ben op vakantie met mijn familie. In en mijn neef delen een kamer, ik was aan het aftrekken (ik had een koptelfoon op) en mijn neef liep de kamer in. Hij zag dat ik aan het aftrekken was en bleef in de deuropening staan, ik zeg tegen hem dat hij weg moet gaan en daar blijft het bij voorlopig. Toen later moesten we gaan slapen en hij vraagt aan mij wat ik aan het doen was. Ik leg uit wat aftrekken is en een klein beetje hoe sex werkt, dan zie ik dat zijn peimel stijf wordt onder de dekens en dat hij gaat aftrekken. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik ging ook aftrekken, ik vertel wat pijpen is en ik braag aan hem of ik hij dat ook bij mij wilde doen. Hij zegt ja en gaat mij pijpen, opeens bedenk ik hoe vies en raar het eigenlijk is dat hij mij pijpt en ik vraag of hij wilt stoppen. Hij stopt en we gaan slapen. Hij heeft het er niet meer over gehad maar ik voel me wel heel schuldig dat hij dat heefy gedaab bij mij.

 

Dat is wel raar ja. Je kan naar hem toe gaan en vragen hoe hij zich over voelde en dat je je er eigenlijk niet zo goed bij voelt. Misschien kan je zelfs sorry zeggen want dit is niet goed. Vertel hem ook dan dat je dit eigenlijk nooit met familie moet doen want hij kan nu denken dat dit normaal is en dat kan leiden tot misbruik tegenover je neef. Ik hoop dat dit helpte. 


Ik ben het met @Lamp.ie eens. 

Maar je kan ook over een half, 1 of 2 jaar met hem erover gaan praten over hoe hij het vond en of hij erna nog een keer heeft afgetrokken. En dan kunne er verschillende dingen gebeuren zoals dta hij nog een keer iets met je wilt doen of dat hij gewoon een keer samen wil aftrekken of of je hem nog meer dingen kan leren bijvoorbeeld anaal vingeren ofzo. Het kan ook zijn dat hij zegt dat hij het niet fijn vond en dan zeg je sorry.

 

Maar het is uiteindelijk jouw eigen keuze... 

 

Groetjes, 

@Ann0 


En?

 


Reageer