Vraag

Gepijpt

  • 15 January 2023
  • 6 reacties
  • 1362 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, ik ben een jongen van 14 en k heb laatst afgesproken met mn vriendin. we zouden een film gaan kijken maar we hebben andere dingen gedaan zoals dat zij me heeft afgetrokken en gepijpt en ik heb haar gevingerd en gebeft enz. is dat normaal voor iemand van 14 of moet ik daar eigenlijk wel nog mee w8en tot k ouder ben?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

14 is op zich wel jong maar als jullie het allebei willen is het toch prima? Denk er wel aan dat als jullie meer gaan doen dat je het dan wel veilig doet (dus condoom gebruiken).

Als je het allebei lekker vindt en wilt waarom niet dan? Als je je er goed bij blijft voelen niks op tegen. 😉

Reputatie 3
Badge +1

@RobloxFortnite ok fijn. @tim16 ja zal ik sws doen maar we willen allebei sws dat nog ni doen

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Dat is gewoon prima, en een stuk veiliger dan gewone seks (vaginale penetratie), want daar zou ik wel mee wachten, maar dat moet je ook zelf weten.

Badge

Ja kan toch? Met condoom dan en als je het allebei wil

Reputatie 2
Badge +1

Ja als jij dat fijn en leuk vind en je krijgt er geen spijt van dan is het helemaal prima! Ik ben zelf ontmaagd op mijn dertiende dus het gebeurd zeker vaker.

Reageer