okey ik heb dus een probleem, ik heb soms de ene dag dat ik mij een jongen voel en soms een meisje of zelfs geen van beide. ik heb erover gepraat met 1 van mijn vrienden maar die snapt het ook niet. ik heb het internet afgezocht en kwam uit op de term "genderfluid" maar hoe weet ik of ik dit ben en wat ik ermee moet ?
Bladzijde 1 / 1
ik denk nog niks doe wat je zelf wilt als je je een meisje voelt dan doe je als een meisje en als je je een jongen voelt dan doe je als een jongen maar denk dat je beter even kan wachten tot je ouder bent en dat je al iets meer weet over je eigen gevoelens
Omg cool,
Ja ik weet het dat klinkt raar. Maar dat soort dingen vind ik interresant.
Dat genderfluid is geloof ik inderdaad hoe het heet.
Hoe kom je er achter of je genderfuit bent? Nou ehh door he een meisje en dan weer een jongen te voelen?
Ja ik geloof dat je inderdaad genderfluit bent.
Wat moet je er mee?
Nou. Ermee leven zou ik zeggen. Dat klinkt bot. Maar het is de waarheid. Je moet of het tegen niemand zeggen. Of het tegen ke hele klas zeggen, of het alleen tegen goede vrienden.
Er is een boeken serie waar een genderfluit persoon in voorkomt: Magnus Chase, van Rick Riordan. Het zijn 3 boeken en in 2 & 3 zit Alex ( mijn genderfluit vriend ) sowieso en in 1 weet ik niet. Ik denk dat je aan die serie best wel wat hebt. ( hoop ik ) en het verhaal is ook wel leuk.
Alex is btw een van mijn favoriete personages.
Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken over wat mensen van je vinden.
Ik vind een genderfluit vriend/vriendin juist wel gaaf. En zelfs als vriendje of vriendinnetje ( in de liefde vorm )
~Asy
Ja ik weet het dat klinkt raar. Maar dat soort dingen vind ik interresant.
Dat genderfluid is geloof ik inderdaad hoe het heet.
Hoe kom je er achter of je genderfuit bent? Nou ehh door he een meisje en dan weer een jongen te voelen?
Ja ik geloof dat je inderdaad genderfluit bent.
Wat moet je er mee?
Nou. Ermee leven zou ik zeggen. Dat klinkt bot. Maar het is de waarheid. Je moet of het tegen niemand zeggen. Of het tegen ke hele klas zeggen, of het alleen tegen goede vrienden.
Er is een boeken serie waar een genderfluit persoon in voorkomt: Magnus Chase, van Rick Riordan. Het zijn 3 boeken en in 2 & 3 zit Alex ( mijn genderfluit vriend ) sowieso en in 1 weet ik niet. Ik denk dat je aan die serie best wel wat hebt. ( hoop ik ) en het verhaal is ook wel leuk.
Alex is btw een van mijn favoriete personages.
Als ik jou was zou ik me niet teveel zorgen maken over wat mensen van je vinden.
Ik vind een genderfluit vriend/vriendin juist wel gaaf. En zelfs als vriendje of vriendinnetje ( in de liefde vorm )
~Asy
Nou ik ben zelf genderfluid dus ik ga het proberen uit te leggen
Als ik me aan ga kleden denk ik:'jongensachtig, meisjesachtig of neutraal.'
En dan kleed ik me zo aan en ik heb altijd iets met mijn haar, meisje:los haar jongen:haar in knot neutraal: in een staart
Ik ben geboren als meisje trouwens
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.