gênante momenten oo het gebied van meiden (jongens versie)

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 571 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Wat zijn jullie meest gênante momenten op het gebied met jongens 


4 reacties

Badge +1

Ik bleef slapen bij een meisje en had een stijve. Wij sliepen naast elkaar (apart bed) en natuurlijk zag ze dat ik een stijve had en ze begon te lachen….

Reputatie 1
Badge +3

Ik was een keer aan het omkleden na het zwemmen op een klassen feest. Toen kwam er ineens een meisje uit mijn klas binnenlopen en die zag mij in mijn onderbroek. Eerst bleef ze staan kijken en toen was ze weggelopen naar haar vriendinnen. 

Reputatie 7
Badge +17

Naar mn bff meisje zwaaien op het speelveld en in een diepe plas lopen omdat k niet oplette haha.  En indruk willen maken op een meisje uit mn klas bij sport en daarna in een hoek van het lokaal moeten staan voor straf  en bijv ook lachen om iets dat niet als grap was bedoeld....zulke dingen. 😋

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ikwiljehelpen,

 

voor mijn laatste verjaardag (14) had ik sws jongens uitgenodigd, as always en dacht ik ‘ik vraag ook meisjes uit m'n klas’. Ik wist eerst alleen niet welke meisjes ik moest uitnodigen, dus ik had een groepje meisjes uitgenodigd die vaak bij die jongens die ik uitgenodigd had waren. Iedereen wilde, dus ik dacht dat ik alles goed geregeld had, tot een dag later een meisje die ik al gevraagd had aan mij vroeg of een ander meisje waar zij en ook anderen veel mee omgaan ook mocht komen. In principe mag iedereen komen, dus ik zeg ‘ja hoor, die mag best mee komen. Ik weet anders toch niet wie ik moet vragen…..’ Ik dacht 'hoe meer, hoe gezelliger, hoe beter’ maar even later komt ze weer terug en zei dat als ik toch niet wist wie ik moest vragen, dat ze dan allemaal niet kwamen, want ze had met die andere meisjes overlegd en die vonden het allemaal schandalig wat ik gezegd had…. Ik was zo verbaasd dat ik toen tegen haar zei 'doe wat je wilt’ en geen één meisje is geweest

Ik viel sws al op jongens en de meeste jongens die wel kwamen vonden het ook stom van die meisjes.

Ik ben gewoon zo normaal mogelijk blijven doen tegen die meisjes en ik hoop dat zij na de vakantie gewoon weer normaal terug doen, want ik had helemaal geen verkeerde bedoelingen. Misschien had ik het anders moeten zeggen, maar ik kreeg ook niet echt de kans om het uit te leggen daarna ofzo

Meisjes kunnen best wel fel en gemeen zijn. Aan de ene kant lig ik er niet wakker van, maar ergens ben ik er wel verdrietig over. Ik snap meisjes gewoon niet, denk ik

 

Doei,

 SpiegeleierenOpMijnZeemanBoxer

Reageer