Gemiddelde piemellengte 14 jaar.

  • 9 January 2023
  • 7 reacties
  • 504 Bekeken

Badge

Wat is de gemiddelde piemel lengte voor 14 jarige?
Slap is mijn piemel 4 centimeter en stijf is hij 7 centimeter, is dit groot of klein? ik vind dit best wel groot maar ik weet het niet zeker, kunt iemand mij vertellen wat het gemiddelde is voor een 14 jarige.

Heel erg bedankt, TS


7 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dat is prima hoor. Alle lengtes zijn goed. Gemiddelde zegt ook niet zo veel. De een groeit sneller dan de ander. Moet je je niet druk om maken want je kunt er toch niets aan veranderen.

In Nederland is het gemiddelde vaak hoger dan de rest van de wereld, want ja we hebben nou eenmaal grote bananen.

Voor iemand van 14 is de gemiddelde lengte tussen de 9,8 en 14,6 CM, en omtrek 10,1cm 

Als je er dus onder zit is het dus niet bepaald erg, maar dat kan een teken zijn dat je misschien nog even moet wachten.

Badge

Hoe maak ik hem langer? 

Sommige zeggen dat je kan stretchen maar ja, zoals hierboven gezegd hoeft dat niet. Als je er maar mee kan doen waar hij voor bedoeld is toch? 😉

Reputatie 7
Badge +17

Langer maken kan eigenlijk niet (hooguit via een operatie). En pas op met zogenaamde technieken/trucs die je op internet leest want die kunnen schadelijk zijn.

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb ongeveer dezelfde lengte en ben ook 14

Reputatie 2
Badge +1

Bij iedereen wel verschillend.. een komt vroeg ander wat later in de puberteit. Mijne is slap al 12cm, niet echt handig. Stijf komt er er niet bij dan is hij 14,5cm. 

Reageer