Skip to main content

Hoi, ik ben een jongen van 16(Bi) . Volgend jaar kom ik met voetbal in de O18 maar nu is het zo dat ik bij een niet al te grote club speel en er maar een 018 team is. Nu gaan er een paar weg en zijn we maar met z'n 7en nu heeft het meiden team ook dat probleem want het dames team zit vol en hun zijn te uit voor de 014(en 014 te jong voor O18). Hun zijn met 8 volgend seizoen. Nu is dus de bedoeling dat onze teams worden samengeviegd in een team. Nu vind ik het niet erg want een van hun is een goede vriendin en de meeste van hun ken ik wel.

Ik vind dit wel spannend met trainingen enzo want wat als ik hun prongelijk ergens ongewenst aanraak of omver duw?

Ik ben ook bang dat ze kunnen zien dat ik een stijfe heb. 

Ook weet ik niet hoe dat volgend jaar dan zit met de competitie, kom ik in een jongens competitie of in een gemengde?

Hoi, Ze weten dat als ze met jongens samen gaan voetballen dat de jongens sterker zijn en ze zullen ook wel weten dat jongens soms een stijve krijgen dus dat komt wel goed.

Met je laatste vraag kan ik je niet helpen.

Groetjes,

@Ann0 


Bedankt @Ann0 , meer mensen?


Ik heb nu dus met die vriendin van mij gesproken tijdens het zwemmen en die zei dat ze zin had in het volgende voetbal seizoen en uiteindelijk zei ze ook toen we effe onder de douche stapte (open, gezamenlijk en met kleren aan) 'o straks na de wedstrijden ook weer lekker met zn alle douchen'.

Bedoeld ze hier gezamenlijk douchen mee? En zoja hoe verberg/voorkom ik dan een stijve? Want ik krijg dat soms al een van haar als ze niet naakt is.


Ergens anders aan denken terwijl je voetbalt dan krijg je geen stijve

 

 

@Anymoymous 


Hey, ik zit ook op voetbal maar met een beetje doorsnee voetbalbroekje zie je niks van wat daar achter zit, dus maak je geen zorgen. Zeker niet omdat een sportslip wel aanbevolen is als je moet spelen. Dat houd alles netjes op de plek dus nog minder zichtbaar dan het al was. En elkaar aanraken en duwen dat hoort er nou eenmaal bij, ook op training. Je leert elkaar wel kennen en dan weet je ook wat de ander kan. Er zijn ook jongens die een stukje minder sterk zijn dan de ander. Zegt ook niet alles over de voetbal kwaliteiten en het niveau. Als het goed is houd de trainer dat wel in de gaten en in de wedstrijd de scheids. Dus te ver gaan zal niet mogen en wordt wel bestraft. Terecht natuurlijk.

Liefs Tover xxx


maakt niet uit iedere jongen heeft wel is een stijfe


Reageer