Skip to main content

Hoi allemaal, ik ben sinds een tijd christenlijk en probeer daar ook veel tijd in te steken. Natuurlijk zondig ik nog vaak maar daar probeer ik echt mee te stoppen. Het nadeel is dat ik een luier fettish heb… ook draag ik luiers voor het bedplassen. Dus word ik bijna altijd geil als ik luiers draag. Nu wil ik graag tips voor hoe ik kan stoppen geil te worden van luiers. Of andere oplossingen natuurlijk! 
alvast bedankt! 

Wauw ben je tot bekering gekomen? Wat goed! Ik snap heel goed de situatie waar je in zit... Ik ben zelf ook Christen en draag ook luiers omdat ik ook nog bed plas. Maar net als jii vind ik luiers soms ook wel opwindend om te gebruiken. Je bent nu aan het puberen qua leeftijd lijkt me en dan verandert je lichaam natuurlijk en het is dan niet vreemd dat je verschillende "nieuwe" dingen van jezelf wilt ontdekken en je seksualiteit hoort daar ook bij.

Opzich lijkt een fetisj mij heel onschuldig maar natuurlijk is het wel lastig als je constant opgewonden wordt van luiers als je ze dagelijks nodig hebt. Probeer je gedachten te verzetten als je een luier omdoet en leg niet zoveel de nadruk op de luier ga het zien als iets wat he gewoon moet dragen en probeer nadat je hem.hent aangedaan er geen aandacht meer aan te schenken ga gewoon lekker tv kijken/gamen of een boek lezen om je aandacht er van af te houden.

En natuurlijk mag je tijdens een gebed ook vragen of de HEER jouw wilt helpen. Hij houd van jou zoals je bent. En ook al zondigen wij dagelijks (ik ook) wij mogen vertrouwen op de genade van God en dat Hij ons wilt vergeven. 

Linne😘


hey wat fijn dat je zoveel tijd erin steekt ikzelf geloof niet echt, maar ik heb misschien wel een tip

  1. lees een boek vlak na dat je de luier hebt aangedaan of game dit helpt als afleiding
  2.  denk aan iets anders dan aan de luier
  3. als ik half wakker ben en in bed lig probeer ik zelf dromen te verzinnen je kan dit ook proberen

zo dat was het dan hopelijk heb je er wat aan gehad, steek er zoveel tijd in als je wilt maar blijf ook aan jezelf denken en steek ook voldoende tijd in jezelf.

Veel liefs @Anymoymous 


@Linne01 hey dankjewel voor je reactie! Ik voel me veel beter sinds ik geloof en word nu ook minder opgewonden van luiers! Ik lees de Bijbel elke keer dat ik een luier aan doe en bid vaak! 


@Anymoymous dankje voor je reactie!! Ik ga het proberen!


Reageer