Vraag

geloof en aftrekken

  • 6 June 2020
  • 8 reacties
  • 346 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een meisje van 12 en heb een vriend van 12 we hebben best wel een sirieuse en al lange relatie. Sinds kort doen we ook wat spannendere dingen laatst heeft hij mij gevingerd maar ik wil hem ook aftrekken... allen zit ik te denken is dat wel goed ivm geloof en god

Wat denken jullie?

 


8 reacties

Ik bedoel vriend van 13

Reputatie 5
Badge +5

Gewoon doen joh!

Kijk het ligt er vooral aan bij jezelf, zou je god je ervoor straffen, zijn je ouders streng gelovig of moderner?

Ik denk dat God er niks op tegen heeft als jij iemand aftrekt. Misschien heeft God zijn eigen vriendje ook wel een afgetrokken. Vooral doen waar jij jezelf prettig bij voelt!

Mensen verzinnen allemaal dingen en zeggen dat god het wil.  Eigenlijk willen zij het zelf en het komt goed uit dat god nooit iets tegenspreekt. 

Zo wil iedereen graag dat meisjes gehoorzaam zijn en zéker niet met een verkeerde jongen gaan en er zéker niet zwanger van worden, want dat brengt veel kosten en ellende.
Dus is het handiger als een meisje gewoon braaf wacht tot wordt aangewezen met wie ze moet trouwen. 

Dit komt van vroeger maar het geldt nog steeds: Jij zou zwanger kunnen worden en dan ben je levenslang verbonden aan wat misschien de grootste bedrieger van de stad blijkt te zijn. 

Dus dan is het erg handig als god tegen sex is, want dan blijf jij lekker netjes en braaf.

 

Je kunt ook redeneren dat god jouw lichaam geschapen heeft zoals het is en dat hij het een goed idee vindt als jij je lichaam leert kennen. Het kan ook een goed idee zijn om een paar vriendjes gehad te hebben zodat je tenminste weet wat een goede of slechte man is - als je er maar één mag hebben en daarmee moet trouwen kun je hem met niemand vergelijken. 

Dus bepaal zelf wat jouw god wil. Zodra jij je door anderen laat vertellen wat jouw god wil, doe je in feite gewoon wat zij willen. 

Reputatie 3
Badge +2

Beste @Henkdekamerplant 

Ik laat dit bij jou, ik ben zelf ook gelovig en ik doe wel gwn aftrekken enz... Als ik jou was zou ik gewoon doen wat goed voelt

Grt Leroy

@Leroy57 

Maar zou jij dit ook bij iemand anders doen? Op 12 jarige leeftijd?

@Henkdekamerplant maar echt hoe gelovig ben jij en wat wil jij

Reageer