Skip to main content
Vraag

gekste wat ik ooit heb gezien.

• July 6, 2025
  • 2 reacties
  • 867 Bekeken

Heey, donderdag was ik met m'n buurjongen naar de klaslokaal gegaan. We zagen een juf die grote tieten had. M'n buurjongen werd er helemaal geil van (denk ik). "Euhh juf, uw shirt is een beetje omlaag.." begon ik. De juf vroeg aan ons of we even mee konden. We liepen achter haar aan naar een lege klaslokaal. Opeens deed ze haar kleren uit en vroeg m'n buurjongen of hij haar tieten wilde aanraken. M'n buurjongen deed het gwn. Eerst begon hij haar tieten een beetje te knijpen ofzo. Daarna gingen ze elkaar neuken. Ik werd kapot misselijk en ging de klaslokaal uit. Verder hoorde ik alleen gekreun. Wat moet ik doen?!

2 reacties

Forum|alt.badge.img

ik zou zeggen met mensen die je vertrouwt overhebben en kijken wat ze kunnen doen. dit kan eigenlijk niet 

• July 7, 2025

Hallo,

Wat een verhaal zeg.

Wat de juf heeft gedaan is in ieder geval harstikke strafbaar. Het is in theorie zelfs mogelijk dat ze wegens verkrachting 12 jaar de gevangenis in gaat (of langer).

Je kunt dit het beste bij de directeur/rector melden, want dit is echt niet oké. Want naast dat het heel vervelend is dat je dit hebt gezien, kan dit de school een slechte naam bezorgen en de juf kan nog meer strafbare dingen doen.

Wees niet bang dat de juf in de gevangenis zou kunnen belanden, want dit kan gewoon echt niet. Natuurlijk heeft je buurjongen wel geholpen, maar de juf is begonnen. 

Veel sterkte