Vraag

Gekste plek waar je bent klaargekomen

  • 8 November 2023
  • 16 reacties
  • 2736 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 100 reacties

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje?
  2. Hoe oud ben je?
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? 
  4. Waarom deed je het daar?
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan?
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)?
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam?
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis?
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed?
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen?
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen?
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super


16 reacties

Badge
  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? Op school en bij me neefje
  4. Waarom deed je het daar? Ik wauw rukken 
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Op school wel en bij me neefje niet 
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Op school onder de tafel en bij me neefje op hem ze kamer 
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? School niet en bij me neefje wel me neefje 
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Lekkerder bij me neefje en spannender op school 
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 13 op school ong 14 bij me neefje
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen?
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Idk
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? Nope
Reputatie 4
Badge +3

Ik zal hem zelf ook ff invullen :D

  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? In de klas
  4. Waarom deed je het daar? Omdat ik geil werd van een meisje vlak voor me zat
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Kleren aan
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Ik zat achter in de klas en zat achterover met het boek op mijn buik en rand van de tafel. En toen kon ik met mijn hand over mijn eikel wrijven door mijn broek heen zonder dat iemand het zag.
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Niemand merkte het denk ik
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Het was heeeeeel spannend om te doen dus ook geiler
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 14
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? In het bos, in de zee, bij mijn nichtje in de kamer toen ze lag te slapen
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Zwembad, vliegtuig en van een hoog gebouw of balkon afspuiten :D
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? Dat het veel lekkerder en spannender is om het stiekem ergens op een gekke plek te doen
Reputatie 3
Badge +3
  • Ben je jongen/meisje?jongen
  • Hoe oud ben je?14
  • Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? zwembadhokje
  • Waarom deed je het daar?wou het proberen en was geil
  • Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan?naakt
  • Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)?zat in een hokje dus ja
  • Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam?was alleen
  • Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis?allebei want je doet het stiekem je krijgt er een spannend gevoel van
  • Hoe oud was je toen je het daar deed?13
  • Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen?nee alleen thuis en op vakantie
  • Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen?geen idee 
  • Wil je nog iets zeggen hierover?nee
Badge +1

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? In de klas 
  4. Waarom deed je het daar? Omdat ik een stijve kreeg en er weinig mensen waren
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Klerrn aan
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Onder de tafel 
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Niemand merkte het
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Ja
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 14
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? In het bos
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? In een openbare wc
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? Bos, maisveld, kleedhokje van grote kledingzaak, duinen 
  4. Waarom deed je het daar? Openbaar is altijd geil en spannend 
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Maisveld had ik een rugzak meegenomen een stuk erin gelopen en toen alles uitgetrokken (op m’n schoenen na) al m’n kleren in de rugzak gedaan dus ook m’n onderbroek nog een stukje gaan lopen en toen gaan liggen en me afgetrokken 
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Vooraan maisveld gewacht tot er niemand was en er toen ingedoken 
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Paar x alleen gedaan maar ook wel eens met m’n beste vriend 
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Ja tuurlijk 
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed?  Vorige zomer voor het eerst 
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Zie antwoord 3
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? In het donker speeltuin, steegje ik zoek best vaak naar geile plekken 
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?

Bedankt voor het invullen!

Badge
  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?  Bos
  4. Waarom deed je het daar? Rukken 
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Broek naar beneden
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Afgelegd plekje zoeken
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam?  Alleen
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Spannender
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 13
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Nee
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Vagina
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?-
Reputatie 2
Badge +1

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?  Op werk
  4. Waarom deed je het daar? Het was een opdracht
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Gwn broek tot enkels
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Ik was boven met weinig licht en mn baas was bezig
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Alleen
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Ja tuurlijk
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 16
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Het bos/ idk
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen?  Kleding winkel/ gwn met mensen in de buurt zonder het door te hebben
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Reputatie 3
Badge +2
  1. Ben je jongen/meisje? Meisje
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? In de trein
  4. Waarom deed je het daar? Mijn vriend deed het
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Had mijn kleren wel aan
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Vriend deed hand in mijn broek en ging me vingeren
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Mijn vriend uiteraard en een paar andere mensen in de trein maar die hebben het niet gemerkt
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Leuker en spannender zeker, lekkerder niet per se
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 15
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Op de wc van school, in het bos, achter in de auto
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Alle plekken ;)
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? Zolang je niemand lastig valt overal doen wat je wilt ;)
Reputatie 1
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje? jongen
  2. Hoe oud ben je? 14 jaar
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? op vliegtuig
  4. Waarom deed je het daar? was een vlucht van 13 uur en khad al lang niet meer gedaan en ik had echt zin
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? had m’n kleren nog aan
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? gwn deur op slot en aftrekken
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? niemand heeft het gemerkt
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? was wel een beetje spannender
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 13 jaar bijna 14
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? kdenk het niet
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? in een bos
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? doe het waar je wil maar val gwn geen mensen lastig

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Reputatie 2
Badge +1

 

  1. Ben je jongen/meisje? jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?  in een bosje langs een woonwijk
  4. Waarom deed je het daar? leek me geil om is te proberen
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? had kleren aan 
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? gewoon diep het bosje in lopen
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? was alleen
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? was spanender en daar door ook leuker
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? denk 14
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? ja op een opbenbaar toitlet
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? in een bioscoop of in een bus of zwembad 
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? vul deze zelf ook is in 

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Reputatie 5
Badge +4
  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? Ik bedenk vaak plekken hier in de buurt zoals bos, maisveld, in het donker achter in de auto, kleedhok van een grote kledingzaak 
  4. Waarom deed je het daar? Buiten is altijd geiler
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Ik probeer altijd helemaal naakt te gaan 
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Goed opletten 
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Vaak alleen, volgens mij heeft niemand mij gezien, en soms neem ik een beste vriend mee 
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Buiten is altijd leuker en spannender dan thuis
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 11 jaar
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Zie 3 ik probeer vaak plekken te bedenken 
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Groot weiland of steegje ofzo
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?
Reputatie 4
Badge +3

 

  1. Ben je jongen/meisje? jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?  in een bosje langs een woonwijk
  4. Waarom deed je het daar? leek me geil om is te proberen
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? had kleren aan 
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? gewoon diep het bosje in lopen
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? was alleen
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? was spanender en daar door ook leuker
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? denk 14
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? ja op een opbenbaar toitlet
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? in een bioscoop of in een bus of zwembad 
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? vul deze zelf ook is in 

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

@Habfar08 Ik heb hem al ingevuld. Scroll maar omhoog😄

Reputatie 2
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje? Jongen 
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? Trein WC in Duitsland 
  4. Waarom deed je het daar? Had na m'n 7 dagen vakantie helemaal geen mogelijkheid dus dacht doe mr op de terugweg
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Kleren aan
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Deur opslot
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaar kwam? Alleen
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Was wel een ervaring 
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 16
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Nee
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? Idk
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? <3 reddit

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Badge
  1. Ben je jongen/meisje? jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen? School
  4. Waarom deed je het daar? Vond een meisje lekker
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Met kleren
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? Nee, ging darna met haar seksen in de Gehendicap WC
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Dat meisje
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? Spannender zeker
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 15
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Zwembad
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? ik ben bij alle plekken die je kunt denken klaar gekomen ook vliegtuig
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? Dat meisje had ik uit eindelijk gevingerd darna werd ik gepijpt en uit eindelijk seks
Badge

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje?   Jongen
  2. Hoe oud ben je? 12 bijna 13
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?  Denk in het zwembad in onze achtertuin
  4. Waarom deed je het daar?    Leek me lekker
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan?    Helemaal naakt
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)?    Niemand was thuis
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam?   Ik was alleen
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis?   Ja beetje
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed?    12
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen?   Bij neef op toilet
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen?  Op straat op dak in openbaar zwembad en waterglijbaan
  12. Wil je nog iets zeggen hierover?  Nee

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Badge

Hoi allemaal,

Ik heb een paar vragen over de gekste plekken waar je bent klaargekomen! Dus niet gewoon thuis in bed of onder de douche.

  1. Ben je jongen/meisje? Jongen
  2. Hoe oud ben je? Net 16
  3. Wat is de gekste plek waar je ooit bent klaargekomen?  Denk bos of zwembad of bij vriend thuis
  4. Waarom deed je het daar? Was heel geil
  5. Was je toen helemaal naakt of had je nog kleren aan? Bos broek beetje omlaag, zwembad gewoon in zwembroek, bij vriend naakt thuis 
  6. Hoe deed je het (zodat niemand het kon zien)? was op rustige plekken 
  7. Was je toen alleen of heeft iemand het gemerkt dat je klaarkwam? Vriend heeft wel gemerkt
  8. Was het leuker of lekkerder of spannender dan gewoon thuis? ja is wel beter 
  9. Hoe oud was je toen je het daar deed? 13/14/15
  10. Zijn er nog andere gekke plekken waar je bent klaargekomen? Niet echt
  11. Welke gekke plek wil je ooit een keer klaarkomen? geen idee
  12. Wil je nog iets zeggen hierover? nee

Bedankt voor het invullen!

Groetjes Super

 

Reageer