Skip to main content
Vraag

gekste ooit alleen

• January 30, 2025
  • 7 reacties
  • 1068 Bekeken

Wat is jullie gekste of gênanste verhaal dat je alleen bent overkomen tijdens masturberen bijv

7 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Dat ik lekker op de wc mn ding aan het doen was ik zat er lekker aan te trekken. Het was in een hotel kamer. En toen werd er aangeklopt voor minibar service. Super ongemakkelijk sta je daar, met je natte harde pik half in je broek 🤣😂😬

• January 31, 2025

waarom wil je dat weten

Forum|alt.badge.img+3

Ik snap em wel gewoon uit nieuwsgierigheid op zo een leeftijd vraag je zulke dingen 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 1, 2025

Dat ik op t balkon was en ik ging daar trekken en toen kwam m’n buurvrouw naar buiten op haar balkon

XLBigboy
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 2, 2025

In de internationale slaaptrein van Maastricht naar Italië. Het was in de zomer snikhete dag. 🥵Ik was toen 14 jaar ik had de slaapcabine voor mezelf mijn ouders hadden die ernaast. Was al 23.30 vergat de trein deur op slot te doen. Ik was geil en ging masturberen bloot liggend op het krappe slaapbank. Ik was helemaal in zweet me tot aan het hoogtepunt aan het aftrekken in de nachttrein .  Op dat moment maakte een Duitser man de trein deur open. 🫣

Oh meine entschuldigung   habe falsche cabine …

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats op het forum geen onnodige seksuele details 

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • February 3, 2025

@XLBigboy gutes nacht?????

• February 3, 2025

Ik was met een prittstift in mn … aan het bewegen en ineens dacht ik holyfck en ik dacht: waar is die plakstift? Hij zit in mn… en ik voelde en voelde en helemaal in paniek

maar hij was dus gevallen en weggerold en door de paniek dacht ik het ding in me te voelen maar hij was er niet in.

Ja oké, weird verhaal maar je vroeg zelf iets genant iets dus: here it is!