Vraag

Gekleed douchen

  • 13 January 2022
  • 9 reacties
  • 1282 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Diegenen die het nog nooit gedaan hebben moeten het echt eens proberen, want je mist echt iets. Trek je spijkerbroek en een shirtje aan, en stap eens onder de douche. 

Het is een heel ontspannen relaxt gevoel als je het water door je kleren voelt stromen. Ik word er vaak helemaal rustig van.

Met kleren aan zwemmen is ook erg leuk. Veel mensen zullen dat al eens gedaan hebben, sommigen vinden het een heel rottig gevoel. Maar het kan ook heel leuk zijn, als je maar coole kleren aanhebt en je relaxt voelt. 
Zouden jullie dit ook een keer willen proberen en wat trek je dan aan?


9 reacties

Ik heb het aantal keren gedaan. Dat vond ik die keren wel heel leuk. Hoeveel keer per week doe je met je kleding in de douche? En hoeveel keer per week doe je zwemmen met je kleding?

Groetjes, AlapaZwem

Reputatie 7
Badge +7

dat zou ik wel eens willen, vooral omdat dat heel veel dysforie voor mij kan voorkomen

Badge

Ik zou het heel graag eens willen proberen maar wat moet ik dan doen met de natte kleren? 
mijn moeder gaat het een beetje raar vinden dat ik met kleren onder de douche stap terwijl ik dat zelf helemaal niet zo raar vind. 

Badge

Het is inderdaad erg lekker alleen mijn ouders vinden het niet goed

Reputatie 7
Badge +7

Ik heb al een keer met kleren aan gezwommen, maar ik ik zal eens een keer met kleren aan douchen 

Badge

Wat had je aan ? 

Reputatie 6
Badge +3

ik ben toevallig gisteren met mn kleren aan in een meer gevallen, voelde wel grappig eigenlijk 😂

Badge

wat had je aan? ben je gelijk naar huis gegaan en onder de douche gegaan met kleding? wat zijden je ouders?

Reputatie 3
Badge +3

Ik trek altijd mijn wetsuit of zwempak van de decatlhon aan dat zit ook echt super lekker 

Reageer