Vraag

Gekke Plekken Voor Sex

  • 24 December 2019
  • 13 reacties
  • 2448 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil graag seks/masturberen op een gekke plek, in bed is zo saai.

ik heb het dus tot nu toe in bed gedaan! Maar wat zijn nog leuke/gekke plekken? Ideetjes PLEASE 


13 reacties

Hallo M-prinses :)

Ik heb weleens gemasturbeerd bij de toiletten van school en in het bos.

-Dr8gon99

In het bos?! Hoe doe je dat dan? Haha

 

wat dag je van de douch of in het zwembad

Als ik het in het bos doe (2x gedaan) dan ga ik eventjes van het pad af en dan vindt ik een goede boomstronk waar ik dan op kan zitten en dan ga ik aftrekken.

-Dr8gon99

Als ik het in het bos doe (2x gedaan) dan ga ik eventjes van het pad af en dan vindt ik een goede boomstronk waar ik dan op kan zitten en dan ga ik aftrekken.

-Dr8gon99

Tsja ik kan een beetje lastig aftrekken😂😂

 

Probeer het eens op een openbaar toilet of in een park

Hier heb je een paar ideeën je een ☆betekend lastig. een ♧ betekend betrappingsgebaar. En ◇beteken safe om te doen

-in je tuin♧

-op de zetel◇(als je alleen thuis bent of 4 uur snachts)

-op het dak van je garage☆

-schooltoiletten◇

-vliegtuigtoiletten◇

-speelpleintje♧

-tuinhuisje◇

Toilet

Reputatie 1
Badge +2

Keuken tafel?

Auto?

Kleedkamers?

Wc?

Allemaal plaatsen.

In de bus.

In de trein.

Op de bank in de woonkamer terwijl je ouders er bij zitten natuurlijk op een manier dat ze het niet zien.

In een steegje.

Op school in de klas tijdens de les.

Ergens in een winkel.

Restaurant.

in een zwembad.

In het trappenhuis.

op de fiets door met je vagina over de zadel heen te gaan.

In de fietsenstalling van een treinstation.

Op een bankje ergens in de natuur of het platteland.

Op een bankje in de stad of dorp.

In de bioscoop zaal tijdens de film.

 

 

 

Badge +1

ik doe het overal

meestal thuis, maar deed het ook op school, bij vrienden thuis, auto, bus, trein, bushokje, zwembadhokje, park/bos

Reputatie 1
Badge

ik heb het al eens gedaan in het bos achterop mijn fiets. Die jongen moest van mij op de bagagedrager gaan zitten met zijn rug tegen het zadel en ik bereed hem met mijn gezicht naar hem toe. De bagagedrager kraakte toen wel hard en trok goed krom onder ons maar ik genoot erop.

Ik leg als ik alleen ga fietsen soms een bal op de bagagedrager en rij dan op de bal met alleen een rokje of een kleedje aan en krijg ik meerdere orgasmes op de bal en ik laat da bagagedrager gewoon kraken onder mij en blijf erop doorgaan zolang ik wil, als ik heel heet sta laat ik ook een beetje lucht ontsnappen uit de achterband tijdens mijn orgasmes, echt zalig om te doen.

Badge

ik heb dus laats men vriendin gevingerd bij haar thuis terwel haar vriendin boven haar haren aan het stylen was , daarna moesten we haar wegbrengen nar het station men men vriendin was nog zooo geil des we hadden 0,50 cent betaalt om in de WC's van het station verder te kunnen gedaan , we hebben alles gedaan behalve sex want we hadden geen condoom.

Reageer