Skip to main content

waar is de gekste plek waar je al hebt gerukt of gevingerd ?

ben je toen betrapt geweest ? zo ja, is er toen wat gebeurd ?

 

mijn antwooord , in een kerk in frankrijk en niet betrapt geweest

Onnodige quote verwijderd 

 

Heyy

Trein niet betrapt

Tijdens zwemmen in een meer met vrienden niet betrapt

In een hotelgang wel betrapt 

 


Ik vorige week mijn vriendin gebeft in de sauna en toen kwam er iemand binnen 😅Toen vervolgens ben ik gestopt en later toen die mevrouw vertrok veder gegaan,


Een keer in het bos, een paar keer op een aanlegsteiger en een keer op een dijk langs de kust. Niet echt betrapt maar die keer op de dijk zag ik iemand in de verte aankomen dus kon net op tijd mn broek omhoog doen.


Bij een naturisten camping. Ik moest heel snel pissen en dacht doe dat bij de openbare douches.  Het was 6 uur in de ochtend en dacht op deze tijd is niemand daar. Na het plassen werd mijn piemel  spontaan stijf ochtend erectie en ik was geil.

Ik was me aan het masturberen had een schoonmaak man niet horen binnenlopen. 

 

Deel van de tekst verwijderd vanwege regel 6: 

Plaats geen  choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:

  • Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het tot in detail delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Omdat we willen dat vragen op het forum duidelijk overkomen halen we (choquerende) details die afleiden van de vraag of het antwoord weg, of we passen de tekst aan. In sommige gevallen verwijderen wij het volledige topic, afhankelijk van het topic kijken we wat nodig is. We vinden het belangrijk dat de vraag die wordt gesteld centraal blijft staan.

Anne - De Kindertelefoon

 


@Meisjeee15 

 

door wie dan in het hotel en wat was je dan juist aan het doen?

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.


Bos, maisveld, kleedhok van een hele grote kledingzaak, in het donker achter in de auto, groot open veld met bosrand en vast nog meer. Niet betrapt geweest.

 

wel 2x betrapt geweest op m’n kamer en afgelopen vakantie in mn tent


Reageer