Gekke gebeurtenissen in het zwembad

  • 17 February 2024
  • 8 reacties
  • 1313 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ging vandaag naar het zwembad en toen ik me eigen gingen omkleden in zo’n hokje deed ik mijn kleren uit en leek het me leuk om de deur open te doen. Dus ik deed dat want fuck it je leeft maar 1 keer zeggen ze. Ik deed de deur van het hokje open en er was niemand dus ik besloot om af te trekken. Maar plots liep een meisje van denk ik 15 jaar langs. Ik deed snel de deur dicht omdat ik het toch wel spannend vond. Maar zij had me al gezien. Dus ik deed de deur snel dicht en wou hem op slot doen maar voordat ik dat kon doen deed zij de deur open van het hokje. Ze kwam naar binnen en deed de deur op slot. Toen deed ze haar bikini uit en hebben we seks gehad in het kleedhokje. Daarna zijn we nog veel samen wezen zwemmen en stiekem in het zwembad nog geneukt. En we zijn samen naakt van de glijbaan af gegaan wat echt heel leuk was. Hebben jullie nog gekke dingen meegemaakt in een zwembad?


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Nog niet vaak dingen meegemaakt, want als ik ga zwemmen is het meestal voor sportief te zwemmen.

Maar ik had wel een keer dat ik achter een meid van mijn klas zwom (ik ben toevallig altijd een van de eerste die in het zwembad gaat, soms na haar, soms voor haar) en had perongeluk haar kont eens aangeraakt (ik ben een sportieve zwemmer dus zwem altijd heel vlug) maar er is (nog) niks verder gebeurt.

Badge

zelf vind ik het een beetje een rare gebeurtenis ik snap dat je het misschien een fijn gevoel vind als andere naar je kijken maar als je naakt door het zwembad gaat zullen sowieso meerdere mensen je gezien hebben het lijkt me dus onwaarschijnlijk dat dit verhaal waar is.

Badge

Echt niemand gelooft dit. 😂

Badge

Klinkt wel geil details?

btw bij mij lag er een keer poep in het zwembad 

Niet in een zwembad maar in de zee. Ik wilde aftrekken dus ik ging diep in de water en ik deed mijn zwembroek omlaag en begon aftrekken, het was zo lekker dat ik mijn kont ook ging vingeren

Ps: wat jij hebt gedaan in de zwembad is mijn droom

Reputatie 2
Badge +1

Zag niemand jullie toen je de glijbaan uit kwam?

 

Reputatie 1
Badge

 @Anoniem519 Volgens mij niet want die glijbaan kwam uit in een klein zwembad om het zo maar even te zeggen en in dat water had ik snel mijn zwembroek weer omhoog getrokken.

Reputatie 1
Badge

@Blitzman wij liepen niet naakt door het zwembad maar in het zwembad. We gingen naar het diepste stuk omdat daar niemand was.

Reageer