Skip to main content
Vraag

Geilen op mijn zus

• November 4, 2024
  • 0 reacties
  • 100 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo ik ben een jongen van 15 (Bijna 16) en ik vind mijn zus van 19 bloedgeil. Het begon ongeveer 1 jaar geleden, ik was alleen in haar kamer en liep langs der kledingkast die openstond en zag  allemaal strings, bhs en lingerie liggen en werd meteen geil. Ik ging wat beter kijken en zag dat ze allemaal geile strings en lingerie had en ik nam wat mee naar me kamer om erop af te trekken. De volgende dag ging ik weer naar de kamer en ging goed in der kamer zoeken of ze eventueel iets van speeltjes heeft want die gedachte maakte me super geil en jahoor, ik vond een secret pleasure chest van easytoys met een heleboel verschillende, stoute en geile speeltjes en ik zag al voor me dat mijn zus die allemaal gebruikt. Zo doende geilde ik steeds meer op mn zus der fotos en de gedachtes. Ik was weer in der kamer en ging kijken in der wasmand (Ze heeft een eigen wasmand op der kamer en weet niet waarom maar dat maakt niet uit)  en ik zag wat vieze ondergoed en pakte dit er allemaal uit en nam het mee naar me kamer en toen zag ik dat er witte uitgeharde vlekken in zaten. Je weet het natuurlijk al maar dat was waarschijnlijk mn zus der lekkere kutjes vocht. In het begin vond ik dit vies maar door de tijd heen maakte het me alleen maar geiler en begon ik eraan te likken en sabbelen en genoot hiervan. Weer een tijdje later vond ik een geile lingerie bodysuit van der en nam die mee. Het was een enorm geile bodysuit en dat deed iets met me, dus ik besloot hem zelf aan te trekken. De eigen kleren van mn zus. Dit maakte me nog geiler en ik begon regelmatig geile kleren van der aan te trekken, van vieze slipjes tot lingerie tot geile hakken over de knie.  Ik voelde me zelf steeds meer sletterig erin en dacht eraan aan hoe een sletje me zus eigenlijk is met al deze dingen. ik deed dit voor een tijdje en nu nog steeds maar ik geilde ook op de fotos van mn zus want ze heeft hele grote tieten en een grote kont.  Ik wou mijn zus dus echt graag een keer naakt zien maar de badkamer deur doet ze altijd op slot dus kan ik niet fotos maken. Een paar maanden geleden besloot ik een oude telefoon van mn zus te pakken om te kijken wat erop stond. Ik wist de oude data etc te herstellen van de telefoon. En toen was het zover ik opende de gallerij en heb alles doorzocht maar kon niks vinden tot ik een kopje met verborgen zag, ik klikte erop en mijn lul steeg meteen. Ik zag fotos van haar in lingerie tot naaktfotos tot geile gesprekken die ze had met mensen en een paar hele geile filmpojes waarin ze geneukt word (der gezicht staat niet op beeld) en ik trek daar tot de dag van vandaag nog op af. Ik zou haar nu dus graag in het echt een keer naakt willen zien maar weet niet hoe en of ik het wel moet doen. Ik zou graag mening en advies willen.