Vraag

geile zus

  • 13 October 2020
  • 3 reacties
  • 3264 Bekeken

Badge
  • Net nieuw
  • 8 reacties

Hoi ik ben (naam en leeftijd) ik word altijd zo geil van mn zus. ze heeft mooie grote borsten, ronde tepels, (respectloos taalgebruik) en een mooie kont. Ik maak stiekem fotos van haar als ze naakt is en ik kijk in haar telefoon want soms maakt ze naaktfotos. ook als ik alleen thuis ben ruik ik aan haar gedragen slipjes en bh. Ik trek me elke dag op haar af. Dit komt denk ik omdat we vroeger toen we klein waren doktertje speelde we raakte elkaar altijd aan en we hebben een keer soort van seks gehad.

Mijn vraag is eigenlijk hebben meer mensen dit?

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon wegens overtreding 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.


3 reacties

Gezien jij het nodig acht om twee maal hetzelfde topic te plaatsen, acht ik het nodig om een tweede keer eenzelfde reactie te plaatsen.
 

Het is echt niet ok om stiekem naaktfoto's of filmpjes van haar te maken of om deze in haar telefoon op te zoeken. Heel gauw mee stoppen

-xLisa

 

Het feit dat je niet alleen niet schijnt te luisteren naar anderen, maar ook hoopt dat je nu wel steun krijgt bij deze perverse activiteiten is opvallend.
Net zoals lauw water is zo'n zet niet echt cool.

Dat je op haar geilt en fantaseert over seks met haar is opzich niet mega erg zolang je haar maar los kan zien van je bedachte seksbuddy.

Wat echt niet oké is, is het feit dat je stiekem foto’s maakt en door haar telefoon scrollt. Een foto van insta oid is dan beter. En over die BH’s en slipjes: beetje apart, zit maar niet aan haar spullen.

Je vraag is of meerdere mensen dit hebben, die zal ik even kort beantwoorden. Ja ik fantaseer ook wel eens over mijn zus of trek me af op een sexy instafoto. Zij weet dit alles niet. Ik zal verder nooit stappen ondernemen. Ik heb misschien een keer in haar BH gekeken omdat ik benieuwd was naar haar cupmaat. Ik vind persoonlijk dat dit alles wel kan. Niemand anders weet het immers en ik schend haar privacy niet (iets dat jij dus wel doet), verder kan ik haar nog steeds normaal als mijn stiefzus zien.

Badge

wat is een soort van sex

Reageer