Vraag

geile/vreemde ervaring

  • 3 February 2021
  • 3 reacties
  • 2187 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi hoi. Hoe ist daar ?


Ok laten we dit snel doen…

Me vader,stiefmoeder,broertje en ik leven allemaal in een klein flatje. Het is er erg klein en je zit elkaar zo op de nek... Zo was het gisteravond ook; ik lag op bed en kon maar niet in slaap kopen... Me broertje van 6 maanden slaapt nog op de kamer van me ouders en dat is helemaal oke, hij is toch rustig duss. Het maakte niet zoveel uit. Ik ging uit bed en pakte me bidon, liep naar de keuken ik ik hoorde wat geheig en gekreun. Het was half 2 s'avonds en ik dacht dat ze gwn een film aan het kijken waren en liep dus door. Maar op de terugweg was er nogsteeds geheig en gekreun… ik werd geil en merkte dat mijn onderbroek strakker ging zitten. Me stiefmoeder werd ineens een stuk aantrekelijker in me gedachten.

Ik sneekte me broertjes kamer in en pakte de babyphone en ik heb alles gezien op beeld... Ik heb me ook afgetrokken en nu kan ik me vader niet meer normaal aankijken... Ik voel me schuldig omdat ik dit heb gezien. Heeft iemand raad want ik voel me echt rot...

 

 

 

 


3 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Vertellen, elke ouders doen dit, heel normaal, alleen het meekijken is raar, als je het zegt denk je er vast niet meer zoveel over...

Reputatie 5
Badge +5

Vertellen, elke ouders doen dit, heel normaal, alleen het meekijken is raar, als je het zegt denk je er vast niet meer zoveel over...

thnx ik heb het ze vertelt en nja net zoals je al zij… ik vergeet het soms en heb het een plekje kunnen geven

Reputatie 3
Badge +1

het is niet heel erg i meann het is hetzelfde als p**** dus ja…… je blijft een jongen lol en het is niet je biologische moeder

Reageer