Skip to main content
Vraag

geile vragenlijst Snapchat

• September 26, 2025
  • 26 reacties
  • 4662 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben jongen 13 jaar oud en heb paar vragen. Zou leuk zijn als jullie dit invullen zal het zelf ook doen :)

1. Geslacht?
  2. Leeftijd?
  3. Masturbeer je al?
  4. Zo ja, hoevaak per week?
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat?
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon?
  7. Geil je vaak online met mensen?
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen?
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil?
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet?
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd?
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat?
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil?
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd?
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid)
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap?
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto?

26 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Hoi ik ben jongen 13 jaar oud en heb paar vragen. Zou leuk zijn als jullie dit invullen zal het zelf ook doen :)

1. Geslacht? Jongen
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al? Ja vanf mijn 13e
  4. Zo ja, hoevaak per week? Wel 7 keer
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Nu nirt meer
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 15
  7. Geil je vaak online met mensen? Nu niet meer
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Alleen onbekendr
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Ja als die ander het geil vind en als ik wat terug krijg
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Masturberen
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Een cum video
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Een kreun video van een meisje
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ja, wel spamnend
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Nee
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Niks
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid). Erg geil, maar uiteindelijk werd het saai.
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Allebei
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Nee

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 26, 2025
  1. Geslacht? Jongen
  2. Leeftijd? 13 bijna 14
  3. Masturbeer je al? Jaaa
  4. Zo ja, hoevaak per week? 4/5 keer soms vaker
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Jaa
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 12
  7. Geil je vaak online met mensen?  Soms wel
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Ook onbekende
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Jaaaa
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet?  Foto’s en filmpjes van alles eigenlijk. Wat ze maar willen zien
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Denk  volledig filmpje van uitkleden en aftrekken met klaarkomen
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Filmpje van meisje dat squirt had
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ja wel is gedaan, was niet heel vies was wel leuk
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Wel is gedaan ja is ook leuk
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Stijve lul vooral en aftrekken
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja wel is gehad
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid)  was in begin gek maar eigenlijk ook super leuk. Iedereen stuurde erin was wel geil
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Stuur met beide tussen 13/17 jaar ofzo denk
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Ja met een vriend op vakantie deden we foto met stijve lullen erop naast elkaar

Hier mijn eigen antwoorden 😊

• September 26, 2025

1. Geslacht? jongen
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al? tuurlijk al sinds mn 10 
  4. Zo ja, hoevaak per week? bijna elke dag soms meerdere keren per dag
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? ja deed ik wel eens
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 14
  7. Geil je vaak online met mensen? toen wel nu niet echt 
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? toen beide, nu soms met een vriend
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? ja
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? piemel, aftrekken, klaarkomen
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? aftrekken en dan tot klaarkomen
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? een jongen die klaarkwam op zichzelf en dat dan proefde en van een meisje dat ze squirte
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? wel geproefd niet gestuurd
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? ja
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? zelfde als ander geslacht
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? ja
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) was wel heftig, waren vooral ouderen heb hier zelf nooit in gestuurd
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? zelfde leeftijd ongeveer
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? samen niet maar wel al getoond aan elkaar

• September 27, 2025
  1. Geslacht? Jongen
  2. Leeftijd? 13
  3. Masturbeer je al? Jazeker
  4. Zo ja, hoevaak per week? 4/5x
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ja
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 11
  7. Geil je vaak online met mensen? Als ik geil ben ja
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Beide
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Als ik heel geil ben heb ik weinig tot geen remmen
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Van gekleed naar naakt, van slappe tot stijve en dat ik aan het aftrekken ben. Als foto’s en filmpjes. 1 x was ik zo opper geil dat ik naar een maisveld ben gegaan m’n tel in zo’n struik gezet en een soort bivakmuts opgezet en me toen helemaal uitgekleed 
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Zie 10. Er zijn ook wel eens volwassen vrouwen en mannen op mij klaargekomen 
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Een keer van een meisje dat ze zich ook uitkleden en begon te vingeren en ook wel eens van jongens
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Nee
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Ja bekende en onbekende. Ja
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?  Alles dus piemel billen anus, m’n hele lichaam dus
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja die jongen kende nog een andere jongen en meisje en ik mocht me bij hún toevoegen 
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) Het was een jongen die ik van de camping kende en hij zat in een snapgroep en vroeg of ik erbij wilde 
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Beide als ik zo opper geil ben heb ik geen rem
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Ja foto’s en filmpjes dat we elkaar aan het pijpen waren maar ook anaal deden. Foto’s en filmpjes daarna wel weer verwijderd 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • September 28, 2025
  1. Geslacht? Meisje
  2. Leeftijd? 15
  3. Masturbeer je al? Ja
  4. Zo ja, hoevaak per week? 5x
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ja
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 14
  7. Geil je vaak online met mensen?ja heel vaak vooral op insta 
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Besties en 1 jongens vriend als grap. En heel onbekende in het buitenland
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Ja
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Foto van mijzelf helemaal naakt zonder mijn hoofd. Of aleen mijn tieten een heel soms met mijn vingers in mij vagaina
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Een video van mijn dat ik aan het vingeren was en klaarkwam. Video van 10seconden en zonder mijn gezicht er op
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Een bestie van mij die sex had
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ik heb het wel geproefd maar niet gefilmd l. Was wel lekker
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Je naar besties 
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Natte vagina of gewoon hele naakt foto zonder gezicht natuurlijk
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja met vreemden uit Griekenland
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) het waren allemaal jongers die foto’s stuurden van hun stijve lul en die was ik aan het teazen maar doen heb ik ze geblokkeerd. Heb aleen een foto van mijn linker borst gestuurd
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Ongeveer mijn leeftijd
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Het was met een van mijn besties en ik had hem gestuurd naar een andere bestie
  •  

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 28, 2025
  1. Geslacht? Jongen
  2. Leeftijd? 15
  3. Masturbeer je al? Ja 
  4. Zo ja, hoevaak per week? Genoeg keer
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Nee
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon?-
  7. Geil je vaak online met mensen? Niet vaak meer flirten 
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Bekenden 
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Kan maar ik stuur niks 
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet?-
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? M’n blote borst denk ik 
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Een meisje die haarzelf ging vingeren 
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Nee 
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?-
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Nee
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? -
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd?nee
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid)-
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Vaak zelfde leeftijd 
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Ja in de spiegel

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3
  1. Geslacht? man
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al? ja
  4. Zo ja, hoevaak per week? idk niet periodiek 
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? nee
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon?
  7. Geil je vaak online met mensen? ja
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? geen
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? nee, alleen eng daarom doe ik het
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? niks
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? niks
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? niks
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? nee
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil?  nee
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? ​​​​​jeniks
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? nee
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? niemand
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? geen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 30, 2025
  1. Geslacht? Meisje
  2. Leeftijd? 14
  3. Masturbeer je al? Ja 
  4. Zo ja, hoevaak per week? 6x
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ja 
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 12
  7. Geil je vaak online met mensen? Ja
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Alleen bekenden
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil?  Ja
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Borsten, vagina en hele lichaam
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd?  Had een keer een video gestruurd dat ik aan het vingeren was 
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Hij was aan het aftrekken
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Nee 
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Ja vriendinnen
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Borsten
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Nee
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? 1-2 jaar ouder
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Nee

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • October 9, 2025

1. Geslacht? Meisje 
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al?ja
  4. Zo ja, hoevaak per week? Elke dag 
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat?ja
  7. Geil je vaak online met mensen? Ik denk wel 
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Beiden 
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Best wel 
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? In bh of naakt zonder hoofd 
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Naar mijn vriendinnen 
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Dat mijn vriendin  bezig was met haar vriendje 
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?ja
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil?ja
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Wat niet 
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja met de vriendinnen en van de klas 
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap?oudere ook ja 
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Ja met een vriendin naar haar vriendje toe een week later hadden we een trio samen 

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025

1. Geslacht? Jongen 
  2. Leeftijd? 13 
  3. Masturbeer je al?  Ja 
  4. Zo ja, hoevaak per week?  Paar keer 
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ik deed het wel 
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? Denk 12 
  7. Geil je vaak online met mensen? Helaas niet meer 
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Onbekende mensen 
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Ja super 
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Vooral opdrachten die ik uitvoerde. Ik was een slaafje 
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd?  Buiten een foto van mijn pik door me gulp in t bos. Klaarkomen op bureau. Twerken op me ouders hun bed 
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Face EN pik 
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ja, niet per se lekker of geil 
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Ja alleen maar eigen geslacht 
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?  Bijna alles behalve gezicht 
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja zeker 
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid)  heel erg geil. Allemaal verschillende mensen die dingen stuurden enzo. 
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Oudere meestal of zelfde leeftijd 
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Helaas niet 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

Hoi, ik vraag me af hoe jullie onbekende mensen op snapchat vinden naar wie je naaktfoto’s kan sturen. Maar ook dat je zeker weet dat het niet iemand is die je toevallig kent. 

Gr Pien Sardien

tekst aangepast ivm regel  11. Het plaatsen van of vragen om uitdagingen, challenges of opdrachten is niet toegestaan.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • October 11, 2025

@Pien Sardien  

ik zocht gewoon op ge*l of r*kken of traden. Gewoon bekende namen.  En ja. Gewoon niet je gezicht laten zien voor de bekende mensen denk ik. 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 11, 2025

-onnodige quote verwijderd-

Maar als ik gewoon bekende namen opzoek en die mensen toevoeg, dan voegen ze me nooit terug. Of moet je dan gewoon geluk hebben ofzo?

JanneB
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • October 12, 2025

Hoi allemaal, 

Letten jullie erop dat jullie niet teveel off-topic gaan, maar bij de vragen van de vragenlijst blijven. 

Groetjes, JanneB van De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 28, 2025

1. Geslacht? Jongen
  2. Leeftijd? 15
  3. Masturbeer je al? Ja
  4. Zo ja, hoevaak per week? Elke dag
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Soms
  7. Geil je vaak online met mensen? Nee
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Bekende 
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Heel geul
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Onderbroek stijve piemel videos enz
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Een video dat ik bijna klaarkwam
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Een meisje die haarzelf vingerde maar met gezicht erop
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Nee
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Niets
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Geen idee denk beide

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • October 30, 2025

1. Geslacht? Meisje
  2. Leeftijd? 14
  3. Masturbeer je al? Yep
  4. Zo ja, hoevaak per week? Heel weinig meestal echt 2/3 keer in de maand
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Nope 
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? -
  7. Geil je vaak online met mensen? Met m’n vriendje wel is
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? -
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Beetje maar ik doe het niet
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? -
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Ik heb niet perse iets spannends gestuurd
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? -
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? -
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Nope 
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Ik vind het wel geil maar ik stuur niks
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Als ik close met die persoon ben stuur ik wel is foto’s met wat sexy kleding maar niet naakt ofzo ik pas wel op
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Yep
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) Nou ja gewoon prima en soms een beetje vies
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? -
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Nope

Forum|alt.badge.img
  • January 22, 2026

@Wiebenik123 

hoe kom je in zo een snapgroep terecht? Zoeken op bijvoorbeeld ge*l of r*kken werkte niet.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 22, 2026

@Anoniem09J Ik werd zomaar gevoegd, toen ik iemand had gevoegd. Dus ja.

Forum|alt.badge.img
  • January 22, 2026

@Wiebenik123  Oh dat lijkt me ook echt geil, jammer dat je op die platform geen snap mag geven maar. Stuurt iedereen gewoon naakt fotos daar ofzo?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 23, 2026

• Geslacht? Jongen 
  • Leeftijd? 16
  • Masturbeer je al?  Ja
  • Zo ja, hoevaak per week?  Elke dag. 
  • Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ja
  • Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? Denk 13
  • Geil je vaak online met mensen? Ja
  • Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Onbekende mensen 
  • Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Ja super 
  • Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Aftrekken, eikel bloot maken, op eigen spuwen, anus laten zien, …
  • Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gedaan? Afgetrokkken met iets in mijn anus. 
  • Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Meisje dat vingert. 
  • Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ja, meer dan 1 keer. Leuk, was op aanraden van het meisje. Ze heeft het me ook zien doen via snap. 
  • Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?
  • Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? Ja. Was voor fun en nieuwsgierigheid. 
  • Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?  Zelfde 
  • Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? Ja zeker 
  • Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) spannend, begon met stijve te laten zien, daarna verder gaan tot ik een kleine deodorant erin deed, ze geloofde me niet.  
  • Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Rond mijn leeftijd  
  • Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto? Nee 

Forum|alt.badge.img
  • February 15, 2026

1. Geslacht?  Man
  2. Leeftijd?  16
  3. Masturbeer je al?  Ja
  4. Zo ja, hoevaak per week?  3x ongv?
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat?  Ja sinds kort
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon?  16
  7. Geil je vaak online met mensen?  Soms
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen?  Onbekende
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil?  Jaaa
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet?  Fotos van stijve en flimpjes van aftrekken of als mensen vragen om iets specifieks
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd?   Foto van kont of videobellen en klaarkomen
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat?  Filmpje van sexy jongen met grote lul
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?  Wel geproeft (kwam klaar in mn eigen mond) maar niet gestuurd
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil?  Jaa meestal is echt geil want jongens doen veel meer
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht? Waar ze om vragen (billen, pik, lichaam) maar geen gezicht meestal
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) -
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Jonger of even oud

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • February 15, 2026

1. Geslacht?  Meisje
  2. Leeftijd?  16
  3. Masturbeer je al?  Ja
  4. Zo ja, hoevaak per week?  8x
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat?  Ja
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? Rond mijn veertiende
  7. Geil je vaak online met mensen?  Ja
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen?  Allebei wel maar alleen meiden
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Ja
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet?  Lingerie, borsten, bikini, kut
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Een video waarin ik een striptease ging doe ln
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat?  Dat een andere meid mij ging bellen en vroeg of ik ook zo geil was en toen zette ze haar camera aan toen ze haar vibrator in deed
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?-
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Ja, was heel erg geil om te doen
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil?  Ik val zelf ook op meiden dus dat vind ik wel geil ja
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?  Alleen mijn gezicht 
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) er waren alleen maar meiden en daar stuurden we in hoe we gingen squirten, in het zwembad pashokje vingeren etc 
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Ja
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto?  Dat we samen in lingerie zaten met onze borsten eruit

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

1. Geslacht jongen
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al? Allang 
  4. Zo ja, hoevaak per week? Tussen 1 en 10 keer per week verschilt heel erg mr gisteravond bijv 2 keer
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? Ja
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 14 eerste keer van m’n blote lul
  7. Geil je vaak online met mensen? Elke dag
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? Beide
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil? Zeker
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? Foto van m’n stijve lul of aftrek filmpje
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? Op FaceTime zat toen met m’n vriendin te geilen en spoot terwijl ze het zag
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? Vinger filmpjes enzo
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? Keer heel klein beetje geproefd maar nooit gestuurd
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) kapot geil waren 3 meisjes en ik en een vriend van me heb toen paar dagen lang niks anders gedaan als rukken
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? Sws niet jonger als 14 en heb wel eens foto gekregen van 19 jarige daartussen ongeveer

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • February 22, 2026

1. Geslacht? meisje
  2. Leeftijd? 16
  3. Masturbeer je al? Ja (sinds mn 11)
  4. Zo ja, hoevaak per week? idk verschilt
  5. Stuur je wel eens naaktfoto’s via Snapchat? ik deed dat wel maar nu niet meer want ben permanent gebanned 😬, ik deed dit wel onder een fake username en heb nooit mijn gezicht getoond en nooit mijn loactie gedeeld.
  6. Zo ja, hoe oud was je toen je hiermee begon? 12
  7. Geil je vaak online met mensen? nu minder omdat ik geen snap meer heb maar heel af en toe wel nog
  8. Stuur je alleen met bekende of onbekende mensen? onbekende, met hun is de kans heel klein dat ik ooit in het echte leven met hun geconfronteerd wordt.
  9. Vind je het sturen van naaktfoto’s geil?  In het begin wel maar naar het einde toe deed ik het meer uit verveling denk ik 
  10. Wat voor soort dingen stuur je als je het doet? fotos en filmpjes van mn borsten en masturbatie of met weinig kleren aan
  11. Wat is het geilst/spannendst wat je wel is heb gestuurd? idk
  12. Wat is het geilst of spannendst wat je wel is heb gekregen via Snapchat? ik vond het altijd wel geil als mensen begonnen masturberen op snaps van mij of tijdens bellen, er was ook 1 oude man uit nederland waar ik graag mee stuurde maar hij was 62 ofzo denk ik en had gewoon een vrouw en sinds kort een kleinkindje dus ik hoop dat hij stopt
  13. Jongens: heb je wel is sperma geproefd en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat?/
  14. Meisjes: heb je wel is je vingers afgelikt en dat gefilmd en gestuurd? En hoe was dat? ja 1 keer denk ik maar was niet perse mijn ding en heb het ook niet gefilmd en gestuurd denk ik
  15. Stuur je ook met mensen van je eigen geslacht? En vind je dit geil? ja en ja
  16. Wat laat je dan zien aan het zelfde geslacht?hetzelfde als naar mensen van anders geslacht
  17. Heb je wel is een snapgroep gezeten waarin naaktfoto’s werden gestuurd? ja in redelijk veel zelf
  18. Zo ja, hoe was dat? (Vertel beetje uitgebreid) ik vond het wel makkelijk want zo kon je veel dingen kijken als je geil werd maar ook veel mensen konden naar jou kijken als je stuurde (meestal keek  ik gewoon tho)
  19. Doe je sturen met jongere of oudere mensen op snap? oudere maar heel soms ook zelfde leeftijd, niet echt jonger
  20. Heb je wel is een naaktfoto gemaakt samen met het zelfde geslacht? Wat was dit voor foto?neen maar wel eens een naaktfoto gemaakt van iemand en ook samen met een vriendin op omegle geshowed maar ja das niet snap ofzo.

Ik raad het trouwens niet aan of toch zeker niet van zo n jonge leeftijd, ik heb er spijt van dat ik zo vroeg begon. Als jullie dit toch willen doen zorg dan dat het zo anoniem mogelijk is en doe het voorzichtig.

groetjes x

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • February 24, 2026

Ik ben erg benieuwd hoe jullie dan in van die groepsapps op Snapchat komen het lijkt me zelf wel een ervaring die ik zou willen mee maken heeft iemand tips?