Skip to main content

1: Leeftijd en geslacht

2: wat is jou voorkeursrange (meeste knappe guys) en maximale range (absoluut limiet waar je nooit over zou gaan als je dat hebt) qua leeftijd vd ander(en)

3: hoe ver zou je voor een leuke jongen max reizen?

4: vraag verwijderd Kindertelefoon

5: vraag verwijderd Kindertelefoon

6: wat voorn karakter val je op (als dat meespeelt)

7: sex,relatie,fwb,onenightstand. Al deze 4 opties als je moest kiezen innerlijk mooi uiterlijk slecht of innerlijk slecht uiterlijk lekker

8: kinks?

9: waar sta je sws wel/niet voor open op sexueel gebied mag alles zijn

10: zelf nog leuke aanvullingen?

 

De tekst is aanpast omdat deze in strijd was met forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens en forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 

Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan

1: Leeftijd en geslacht 13 jarige jongen

2: wat is jou voorkeursrange (meeste knappe guys) en maximale range (absoluut limiet waar je nooit over zou gaan als je dat hebt) qua leeftijd vd ander(en) perfect = 14, het liefst is 11-15 (2 jaar verschil) maar 10 die hele vroege puber is of 16 die later puber is vind ik nog ok

3: hoe ver zou je voor een leuke jongen max reizen? Hangt er van af welk land, België is heel dichtbij en een goed land dus als ik volwasse ben & op mezelf kon wonen zou ik het goed vinden maar als noord Korea even ver was zou ik niet gaan, (in) Nederland (blijven) /Noorwegen/Zweden/Denemarken/Duitsland/Luxemburg/België vind ik goed (als ik op mezelf kan wonen natuurlijk)

4: vraag verwijderd Kindertelefoon 😢

5: vraag verwijderd Kindertelefoon😢

6: wat voorn karakter val je op (als dat meespeelt) grappig, moet slim zijn, behulpzaam, gwn die cliché dingen & iemand die zich in kan leven met mensen

7: sex, relatie, fwb , onenightstand . Al deze 4 opties als je moest kiezen innerlijk mooi uiterlijk slecht of innerlijk slecht uiterlijk lekker, sex & ons is uiterlijk belangrijker maar fwb & relatie is innerlijk belangrijker

8: kinks? Gwn, spieren (vooral sixpack), v-lijn, lang & geslachtsdelen natuurlijk

9: waar sta je sws wel/niet voor open op sexueel gebied mag alles zijn elke combo van borsten, vagina, pik, mond, hand (of gwn normale lichaamsdelen zolang ze gespierd zijn), gwn geen anaal

10: zelf nog leuke aanvullingen? Nah

 

De tekst is aanpast omdat deze in strijd was met forumregel 3: plaats op het forum geen persoonsgegevens en forumregel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum. 

Topics en reacties die als doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan

 


Reageer