Vraag

geile stiefzus

  • 23 March 2020
  • 14 reacties
  • 5857 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, 

Mijn vader heeft een nieuwe vrouw,  en mijn stiefmoeder  heeft een dochter van 20 jaar.

Ik breng veel tijd door met haar, we vinden elkaar super leuk. Ik mag veel in haar kamer komen terwijl

dat bijna niemand mag maar het enigste probleem is ik geil er soms(altijd) op,

Soms wil ik met haar neuken maar ik ben 15 jaar, het is zelf zo erg dat ik mij meer aftrek. Vrienden van mij zeggen dat dat rare en soms vieze gedachten zijn.

Kan iemand mij zeggen wat ik moet doen? Kan ik met haar neuken?

Alvast bedankt.


14 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Op haar geilen of aftrekken is normaal  

Praat met haar misschien vindt ze jou ook leuk

Ik kan niet zeggen wat je kan doen maar Als je haar neukt doe het veiling en met toestemmin

5 jaar leeftijd verschil is niet veel. 

 

Moet ik toestemming vragen  aan mijn ouders?

Gezien jij vijftien en dus minderjarig en zij twintig en dus meerderjarig, mogen jullie geen seks hebben.
Dat leek mij vrij vanzelfsprekend, maar dat is het blijkbaar dus niet.
Die vijf jaar is dus wel nogal een verschil. zeker op deze leeftijd.

Ik raad je dus af om iets te doen met haar, zeker nu ze onderdeel is van je familie.
Al zouden jullie het beiden willen, dan betekent dat niet dat de rest van jullie familie het goed zal keuren.

@NoemMeD 

Moet ik dan toestemming vragen aan m'n ouders?

@MensPersoon 

Is dat de wet van Nederland of België?

Ik ben van België mijn stiefzus en stiefmoeder zijn ook Belgisch maar mijn vader is een Nederlander.

Wij wonen net op de grens van België met Nederland en in België mag je sinds kort al seks hebben op minimale leeftijd van 14jaar

Van Nederland weet ik het niet.

Gezien jij vijftien en dus minderjarig en zij twintig en dus meerderjarig, mogen jullie geen seks hebben.
Dat leek mij vrij vanzelfsprekend, maar dat is het blijkbaar dus niet.
Die vijf jaar is dus wel nogal een verschil. zeker op deze leeftijd.

Ik raad je dus af om iets te doen met haar, zeker nu ze onderdeel is van je familie.
Al zouden jullie het beiden willen, dan betekent dat niet dat de rest van jullie familie het goed zal keuren.

 

Geen idee waar je dat vandaan haalt, maar dat mag echt wel.  
Onder de 12 is het verboden. Tussen de 12 en de 16 kunnen je ouders er een klacht over indienen.  Dat is bedoeld om misbruik te voorkomen maar heel belangrijk: om experimenteren toe te staan.  Je ouders beslissen dus over wat acceptabel is.  Er is geen harde grens zoals je in amerikaanse series ziet. 

En nee, je hoeft geen toestemming te vragen aan je ouders. Dat lijkt me in alle gevallen uiterst genant en het is niet vereist. Het is dus niet ‘toegestaan na toestemming’ maar ‘toegestaan zolang je ouders geen officiëel bezwaar maken’, en dat zijn echt 2 verschillende dingen.

Tot slot is dit meisje natuurlijk geen familie.   Jullie hebben natuurlijk geen familieband omdat jullie vader en moeder iets met elkaar hebben gekregen.  Ok dat klinkt raar maar je begrijpt het wel denk ik.
 

Vertel het haar en als ze het zelfde voelt dan kun je wel wat dingen doen

Zoals : haar vingeren en beffen 

En zijn jou aftrekken en pijpen maar niet neuken want dat is verboden want je bent minderjarig

 

 

Dit is twee fouten in één zin, ik weet niet waar deze onzin vandaan komt.

  1. Je mag wel degelijk sex hebben als je minderjarig bent.  Zoek het eens op.
  2. Sex is sex en pijpen en neuken is voor de wet hetzelfde, namelijk, je steekt iets in iemand anders. Penetratie.  En houd op met zelf te bedenken wat er niet mag, want het mag gewoon. 

Je mag inderdaad seks hebben als je minderjarig bent. In gevallen van een, volgens de rechter of politie, groot leeftijdsverschil (wat 5 jaar denk ik wel is) mag een meerderjarig persoon alleen geen seks hebben met een minderjarig persoon. Een meerderjarig persoon is iemand van 18 jaar of ouder. Het mag dan ook zeker niet als er dwang bij te pas komt.

Badge

Wtf waarom seks met je zus straks word ze Mischien zwanger en dan krijg je kinderen zoals de Habsburgs met allemaal ziektes grote en lange kinnen enz ik raad het af!

Stiefzus, niet xus

Badge

Alsnog heb geen seks met familie ook al zijn ze stief familie

kinderen van dit soort mensen doen vaak hun ouders na en uiteindelijk krijg je de Habsburg ziekte zoals hij ook wel word genoemd

Reputatie 4
Badge +5

Wacht jij bent 15 en zij is 20.

Dat lijkt me niet handig tenzij jij het ook daadwerkelijk wil maar doe t dan veilig want ze kan zwanger raken.

Op haar geilen is normaal dat doet iedereen wel eens op iemand (moeder, zus, tante, stiefmoeder, andere mooie vrouw, etc.)

Suc6!

Liefs,

Daniël

Hoi! Dit is een enigszins lastige situatie. Ikzelf woon ook in een samengesteld gezin en geil ook weleens op m’n stief(zussen). Zo trek ik mij soms af op een foto van hun met veel inkijk of kont, of beeld ik ze in bij het kijken van sislovesme o.i.d.. Hoe dan ook, ik raad een echte relatie af, aangezien het familie is en je ouders het zeer waarschijnlijk niet goed keuren. Qua leeftijdsverschil zou ik me niet zozeer zorgen maken aangezien niemand het in principe hoeft te weten en het binnenshuis gebeurd. Ik zou het hooguit houden op een onenightstand maar dan nog, niet doen!

Reageer