Vraag

Geile piemel vriendje


Badge

Hey, ik heb dus een vriendje en ik word altijd heel snel geil als ik die bult bij ze broek zie maar soms wilt hij niks doen dus dan ga ik maar in me eentje naar de badkamer om naaktfoto's te maken want dat vind ik dus echt geil om te doen maar dus hij wil niet altijd seks hebben met mij maar ik wel, wat moet ik doen. ik zit mavo 4


12 reacties

Badge

Oh nee wat erg meid, misschien moet je eens naakt in zijn kamer lopen, dan heeft hij geen andere keuze. Ik wens je veel succes met hem te scoren! 

Groetjes, 
Jeffreykiller5000

Hey @xLilly123 . Als hij het niet wilt zou ik het gewoon even laten. Je wilt hem niet tot iets dwingen toch?

Over die naaktfoto's.  Ja je moet het zelf weten alleen vind ik het niet slim dat je naaktfoto's hebt van jezelf. (Het is tegenwoordig heel makkelijk om in iemand anders telefoon te komen)

Hopelijk helpt dit. 

Groetjes gebruiker c 

Oh en doe het wel veilig he😉😉

Badge

Hey Jeffreykiller5,, ik doe dat dus welke keer wanneer ik bij hem thuis ben alleen blijft hij dan spelen op zijn xbox soms ga ik ook twerken enzo en heb best grote tieten dus daar kan het ook niet aan liggen

Badge

hey c, ja ik dwing hem ook niet ofzo maar het is soms wel frustrerend en ik slik de pil en we hebben allebei geen soas hoor 

ja, oke 

Ik snap wel een beetje , maar als hij er geen zin in heeft dan kun je er ook niks aan doen.

Je kan wel zijn Xbox uit het stopcontact doen. Maar denk dat dat niet verstandig is als hij er aan gehecht is.

Badge

Misschien is hij gay ofzo want hij speelt xbox dat is wel een beetje suspicious.

Trouwens maak je die foto’s op snap?

Groetjes,
jeffreykiller5000

Badge

Hoy JeffreyKiller50000, ik denk niet dat hij gay is want de vorige keer deed hij ook zijn piemel in mijn mond toen ik aan het slapen was. dat was wel leuk hoor :p hihi

ja ik maak die foto's op snap Jeffrey, Hoezo?

@jeffreykiller5000  en @xLilly123 .

Ik wil jullie er even attenderen dat dit tegen de forum regels is. 

Dus kijk even in de forum regels aub de volgende keer.

Badge

wat is tegen de forumregels?

Het delen van contact gegevens. Zoals snap

wat is tegen de forumregels?

Yep

Wat je ook doet: Niet de xbox uit doen! Dan wilt ie al helemaal niks xD

Reageer