geile gebeurtenis

  • 27 December 2020
  • 2 reacties
  • 1879 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hai allemaal,

Er is wat gebeurt afgelopen weekend. Ik heb een beste vriendin. Ze heeft een tweelimgbroertje. Afgelopen heb ik bij haar gelogeerd. Ik mocht alleen niet bij haar op de kamer van haar ouders. Ik moest bij haar tweelingbroertje slapen. Ik ken hem eigenlijk niet zo goed en had nooit echt met hem gepraat. Zn kamer is vrij smal en in de breedte paste er net een luchtbed naast zijn bed. Ik lag op het luchtbed. Nou we gingen gewoon slapen. Alleen ik kon niet echt slapen. Op den duur zag ik zijn been een stukje over de rand van zijn bed komen. Zn bed was een stukje hoger als mn luchtbed dus ik kon het goed zien. Hij sliep al. Na een tijdje ging hij op zn zij liggen met zn buik richting mij, hij lag onder zn deken van daan dus ik kon zn witte onderbroekje zien. Ik vond dit wel erg aantrekkelijk want ik zag helemaal de vorm van zijn piemel. Ik kon me niet inhouden dus ik voelde er aan, het was zacht. Ik kneep er even in en voelde lekker en toen merkte ik dat hij wat harder begon te worden. Ik trok snel mn hand weg en deed of ik sliep. Het was best donker maar ik kon toch zien hoe hij zn hand in zn broekje ging en hij zijn piemel er uit haalde toen trok hij zich af tot hij klaarkwam. Ik merkte wel dst hij het zo zacht mogelijk deed dus hij dacht denk ik dat ik sliep. Er spoot een beetje sperma uit op zijn matras wat hij met een sok wegpoetste. Toen ging hij weer onder de deken. En ben ik in slaap gevallen.  

 

Is dit een rare situatie? Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt?

 

Gr. Joey

 


2 reacties

hi joey, 

ik ben hartstikke trots dat je je ware ik hebt gevonden, het is helemaal niet erg om op hetzelfde geslacht te vallen, ga zo door! handen thuis! gay zijn is fijn! next time, dont be shy, wake him up!

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt doe wat bij jou goed voelt.

Reageer